Letnia kampania to kontynuacja tego, co Cropp pokazał już wiosną. Motywem przewodnim kampanii wiosennej był Tajpej – miasto nowoczesne i dynamiczne. Tym razem ekipa Croppa pozostaje w egzotycznym Tajwanie – to właśnie tam powstały materiały promujące najnowszą kolekcję – wśród nich zdjęcia wizerunkowe, krótki teledysk i lookbook przedstawiający proponowane przez projektantów Croppa stylizacje na lato.
Letnia kolekcja to między innymi inspiracje stylem marynarskim, strojami koszykarzy i wyrazistą typografią. Młodzieżowy, kolorowy i bardzo wyrazisty charakter kolekcji udało się podkreślić mocnymi kampanijnymi zdjęciami autorstwa Łukasza Ziętka z kolektywu SHOOTME, na których modele Croppa szaleją na quadach po plażach Tajpej.Teledysk został z kolei wyreżyserowany przez Floriana Malaka.
Praca całej ekipy Cropp pod okiem dyrektora artystycznego marki, Kuby Borkowskiego, zaowocowała kampanią komunikowaną w salonach Croppa, na odświeżonej stronie internetowej i w kanałach społecznościowych marki. Ciuchy z najnowszej - letniej kolekcji, dostępne są w salonach Cropp w całej Polsce.
Tagi: