Marka North Fish, działająca w segmencie
casual fast food i specjalizująca się w potrawach z ryb i owoców morza, 12 maja rozpoczęła kampanię "8 Smaków Dookoła Świata".
W menu North Fish pojawiły się inspirowane kuchnią świata nowe dania. W 39 restauracjach w Polsce będzie można spróbować m.in. indyjskiej wersji Tilapii Curry czy amerykańskiego BBQ Tuna Burgera. Oprócz tego na klientów czeka Dorsz Dijon, Thai Tortilla, Tuńczyk Teriyaki, Łosoś „Nørge” i Dorsz o meksykańskim rodowodzie - „El Nacho”.
Goście odwiedzający galerie handlowe, w których zlokalizowane są restauracje i nowy, pierwszy lokal w mieście (Nowy Świat 54/56 w Warszawie), otrzymają tzw. „FISHpørt” z rabatami na pozycje z nowego menu i na produkty najczęściej wybierane przez klientów. FISHpørt stanowi też przepustkę do świata rywalizacji o 3 dwuosobowe wycieczki - do Hiszpanii, Tajlandii i Meksyku. Aby wygrać wycieczkę, należy zebrać 3 pieczątki, które otrzymuje się za zakupione dania, oraz wykonać zadanie konkursowe. Szczegóły akcji dostępne są na stronie internetowej sieci.
Tagi: