17 maja ruszyła unikalna w skali europejskiej i największa w Polsce kampania promująca branżę e-papierosową. Wielotorowa kampania sprzedażowa i wizerunkowa „Chmura Nagród” dotyczy największej w Polsce sieci punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości marki i ugruntowanie pozycji lidera rynku.
Ogólnopolska kampania oparta na mechanizmie loterii potrwa do 24 czerwca. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i palących, którzy dokonają zakupu w dowolnym punkcie stacjonarnym eSmoking World za kwotę minimum 10 zł. Nagrody w loterii to 100.000 zł, 5 x 10.000 zł, 5 sztuk Google Glass, 5 kompletów diamentowej biżuterii, a także 5 ekskluzywnych wycieczek i inne. Łączna liczba nagród wynosi 1500, o wartości 293.000 zł.
Warto zwrócić uwagę, że jedną z nagród są futurystyczne Google Glass – długo wyczekiwany i niezwykle pożądany gadżet niedostępny dotąd w Polsce.
Kampania „Chmura Nagród” prowadzona będzie w radio (m.in. ZET, RMF), prasie lokalnej (ponad 120 tytułów i krajowej, internecie, za pomocą działań outdoorowych, jak również ambientowych oraz za pośrednictwem materiałów BTL.
Kreacja „Chmury Nagród” wpisuje się w przyjazną, a zarazem profesjonalną identyfikację wizualną sieci eSmoking World. Przykuwająca uwagę atrakcyjnymi nagrodami reklama, bazuje na pozytywnych skojarzeniach z czynnością e-palenia, czyli chmurzenia. Bezpośrednie zaproszenie do udziału w loterii ma na celu włączenie do akcji jak największej liczby konsumentów, a także sprawienie, by marka eSmoking World stała się im bliska.
eSmoking World (marka Grupy CHIC) jest największą w Europie siecią handlową oferującą elektroniczne papierosy, liquidy oraz wszelkie akcesoria do e-palenia najlepszych europejskich marek takich jak: Mild, Volish, Cottien, LiQueen, czy Provog. Tylko w Polsce produkty eSmoking World można znaleźć w ponad 1.000 prestiżowych, dedykowanych punktów handlowych (najlepsze centra i galerie handlowe), jak również w ponad 25.000 punktów sprzedaży w segmencie FMCG, w tym m.in. na stacjach Orlen i Lotos czy w sieci Żabka. Dodatkowo na terenie Unii Europejskiej liczba lokalizacji oferujących produkty eSmoking World sięga już kilkuset.
Tagi: