Nowa kampania eSmoking World

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-19 | 17:00
17 maja ruszyła unikalna w skali europejskiej i największa w Polsce kampania promująca branżę e-papierosową. Wielotorowa kampania sprzedażowa i wizerunkowa „Chmura Nagród” dotyczy największej w Polsce sieci punktów sprzedaży papierosów elektronicznych eSmoking World. Głównym celem akcji reklamowej jest zbudowanie świadomości marki i ugruntowanie pozycji lidera rynku.
Ogólnopolska kampania oparta na mechanizmie loterii potrwa do 24 czerwca. Akcja przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i palących, którzy dokonają zakupu w dowolnym punkcie stacjonarnym eSmoking World za kwotę minimum 10 zł. Nagrody w loterii to 100.000 zł, 5 x 10.000 zł, 5 sztuk Google Glass, 5 kompletów diamentowej biżuterii, a także 5 ekskluzywnych wycieczek i inne. Łączna liczba nagród wynosi 1500, o  wartości 293.000 zł.
Warto zwrócić uwagę, że jedną z nagród są futurystyczne Google Glass – długo wyczekiwany i  niezwykle pożądany gadżet niedostępny dotąd w Polsce.
Kampania „Chmura Nagród” prowadzona będzie w radio (m.in. ZET, RMF), prasie lokalnej (ponad 120 tytułów i krajowej, internecie, za pomocą działań outdoorowych, jak również ambientowych oraz za pośrednictwem materiałów BTL.
Kreacja „Chmury Nagród” wpisuje się w przyjazną, a zarazem profesjonalną identyfikację wizualną sieci eSmoking World. Przykuwająca uwagę atrakcyjnymi nagrodami reklama, bazuje na pozytywnych skojarzeniach z czynnością e-palenia, czyli chmurzenia. Bezpośrednie zaproszenie do udziału w loterii ma na celu włączenie do akcji jak największej liczby konsumentów, a także sprawienie, by marka eSmoking World stała się im bliska.
eSmoking World (marka Grupy CHIC) jest największą w Europie siecią handlową oferującą elektroniczne papierosy, liquidy oraz wszelkie akcesoria do e-palenia najlepszych europejskich marek takich jak: Mild, Volish, Cottien, LiQueen, czy Provog. Tylko w Polsce produkty eSmoking World można znaleźć w ponad 1.000 prestiżowych, dedykowanych punktów handlowych (najlepsze centra i galerie handlowe), jak również w ponad 25.000 punktów sprzedaży w segmencie FMCG, w tym m.in. na stacjach Orlen i Lotos czy w sieci Żabka. Dodatkowo na terenie Unii Europejskiej liczba lokalizacji oferujących produkty eSmoking World sięga już kilkuset.

Tagi:
Oceń artykuł:

Nowa kampania eSmoking World

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.