Hello! - ciepłe, radosne i wakacyjne pozdrowienie jest hasłem tegorocznego lata w COSTA i coffeeheaven. Już od 14 maja z okazji letniej kampanii w kawiarniach przygotowano nowe smaki kaw, kuszące drinki bezalkoholowe i koktajle jogurtowe oraz lekkie desery z owocami.
Najnowszej kampanii COSTA i coffeeheaven kusić będzie nowymi propozycjami. Bohaterem będzie bez wątpienia powracający hit letniej oferty, Crunchy Cookie, napój kawowy z chrupiącymi ciasteczkami, syropem smakowym i bitą śmietaną. Towarzyszyć mu będzie nowość, Mint Mocha, która zaskoczy energetycznym połączeniem kawy, mięty i czekolady. Obie propozycje dostępne będą zarówno w wersji na zimno, jak i na ciepło. Uzupełnieniem letniej oferty kawowej będą orzeźwiające napoje owocowe, drinki bezalkoholowe. Dla osób na diecie przygotowano ponadto lekki shake jogurtowy z dodatkiem egzotycznej passiflory.
Lato to także pyszne desery: kruche babeczki z owocami, malinowo-cytrynowe muffiny oraz rurki z aksamitnym kremem z mascarpone i soczystymi malinami. Z kolei dla dbających o linię COSTA oferuje sorbet wiśniowy z jabłkiem i miętą oraz sernik light z owocami, zawierający jedynie 5% tłuszczu w 100g .
–W ramach letniej kampanii zaplanowaliśmy wiele niestandardowych akcji. Już w drugiej połowie maja i w czerwcu w centralnych miejscach Warszawy będą pojawiać się wielkie, przestrzenne litery HELLO, przy których stworzymy mini strefę relaksu – będzie można odpocząć na leżakach, skosztować letnich nowości czy upolować promocyjne ulotki. O miejscach naszego pobytu będziemy na bieżąco informować na naszych profilach na Facebooku – komentuje Joanna Zawada, kierownik ds. promocji centralnych z CHI Polska. Dodatkowo po mieście będzie krążyć mobilna kawiarenka, która dotrze w miejsca, w których wcześniej trudno było dostać dobrą kawę.
– A to tylko część atrakcji w ramach pierwszej fazy kampanii, kolejna faza – rozpoczynająca się w lipcu – przyniesie równie ciekawe propozycje i niespodzianki dla naszych Gości – dodaje Zawada.
Tagi: