Castorama Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową. Największa sieć sklepów DIY w Polsce podkreśla w niej kluczowe zalety swojej oferty – bogaty asortyment, ogromną dostępność produktów oraz jakość i atrakcyjne ceny. Wszystkie te cechy symbolizuje pojawiający się w nowych reklamach kontener w charakterystycznych żółto-niebieskich barwach firmy.
Castorama Polska doskonali swoje sklepy i modernizuje dostępny w nich asortyment zgodnie z nową koncepcją rozwoju. Firma postanowiła też zmodernizować swoją komunikację marketingową. Jej elementem jest nowa kampania, która ma przede wszystkim pokazać, że w sklepach Castorama klienci zawsze mogą wybierać spośród wielu atrakcyjnych towarów, dostępnych od ręki.
-
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie w reklamach wyrazistego symbolu – kontenera, który ma kojarzyć się z szybką dostawą i towarem dostępnym w dużych ilościach. Ponadto prezentujemy w nich wybrane produkty, które są dowodem na to, że w Castoramie klienci mogą liczyć zarówno na konkurencyjne ceny oraz artykuły wysokiej jakość. Dzięki naszej, przystępnej ofercie klienci są w stanie zmienić swoje otoczenie na lepsze i sprawić, że ich życie będzie wygodniejsze – mówi Maksymilian Litwinow, dyrektor marketingu w Castorama Polska.
Nową kampanię Castoramy rozpoczęła emisja spotów teaserowych, które od 30 maja mogliśmy zobaczyć w największych stacjach radiowych i telewizyjnych. Od 2 czerwca w mediach pojawiły się kolejne reklamy, w których obok nowego symbolu i produktów Castoramy firma zaprezentowała też znane już hasło "Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen".
Swoim zasięgiem kampania objęła telewizję, radio i internet. Uzupełnieniem działań w mediach elektronicznych będą bannery reklamowe nawiązujące do nowego symbolu marki.
Tagi: