9 sierpnia 2014 roku w galerii Focus Mall Zielona Góra, wchodzącej w skład sieci galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Polsce, otwarty został po remoncie salon obuwniczy Ryłko. Zajmuje on 91 m kw. na poziomie 1 galerii w sąsiedztwie sklepów Heavy Duty i Atlantic.
-
Salon Ryłko cieszy się dużą popularnością wśród klientów naszej galerii. W związku z rosnącym prestiżem marki jej właściciel zdecydował się w 2013 roku na modernizację i remont sieci sprzedaży. Właśnie przyszła kolej na Focus Mall Zielona Góra. Sklep otrzymał nowoczesny industrialny charakter. Jest w nim teraz zdecydowanie jaśniej i przestronniej. Efektownie prezentują się elementy graficzne typu Ledbox, w których umieszczane są plakaty będące dekoracją salonu. Zapraszam na zakupy do odświeżonego salonu - mówi Marat Radziwoń, dyrektor galerii Focus Mall Zielona Góra.
W wyniku przebudowy sala sprzedaży została powiększona kosztem zaplecza. Umożliwiło to lepsze rozstawienie nowych mebli sklepowych: stołów wystawienniczych, regałów, miejsc do siedzenia dla klientów. W czasie remontu zmieniona została kolorystyka ścian z kremowego na biel i szarość oraz położona nowa podłoga. Sklep wyposażony został w nowoczesne oświetlenie ledowe. Działania te podniosły klientom komfort i przyjemność zakupów.
Ryłko to znany polski producent obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz galanterii skórzanej i toreb. Firma należy do rodziny kultywującej tradycje szewskie od kilku pokoleń. Buty szyte są z najlepszej jakościowo skóry, która jest wykańczana według opracowanych przez firmę technologii. Umiejętny dobór kopyt sprawia, że obuwie można dobrze dopasować do stóp klientów. Ryłko jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych marek obuwniczych na polskim rynku. Co roku potwierdzają to rankingi marek przeprowadzane m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Tagi: