New Yorker został laureatem nagrody Laur Konsumenta 2012 przyznawanej w kategorii „Sieci sklepów odzieżowych dla młodzieży” oraz zdobył Grand Prix za wysoką pozycję marki w Polsce. Laur Klienta to coroczny, ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek w poszczególnych kategoriach.
Sondaż prowadzony jest na grupie 800 respondentów. Opinie konsumentów zbierane są w głosowaniu telefonicznym oraz na stronach internetowych. Każda z osób biorących udział w plebiscycie może zostać uznana za autorytet, ponieważ codziennie używa dużej ilości produktów, które następnie wskazuje jako najlepsze w danej kategorii.
Głosujący wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, przyznając im odpowiednio złoto, srebro i brąz. Możliwość korzystania z godła Lauru stanowi dla nagrodzonych dodatkową wartość promocyjną, ponieważ nie tylko odzwierciedla tendencje rynkowe, ale jest przede wszystkim rozpoznawalne wśród konsumentów, podejmują decyzję o zakupie poszczególnych produktów. Logotyp zwycięzcy może być używany na opakowaniach produktów i stronach internetowych. Może być też pokazywany w folderach reklamowych zwycięzców.
-
Jesteśmy bardzo dumni z przyznanej nam nagrody. Potwierdza ona silną pozycję marki New Yokrer na polskim rynku. Dziękujemy również, za zaufanie jakim obdarzyli nas polscy konsumenci – powiedziała Silvia Lange, Head of Marketing.
New Yorker to popularna firma odzieżowa skierowana do młodych i kochających życie ludzi, którzy poprzez strój wyrażają siebie. Dlatego też misją marki jest promowanie najnowszych trendów
w modzie. New Yorker aktualnie posiada ponad 900 sklepów w 32 krajach.
Zobacz sklepy New Yorker w centrach handlowych
Tagi: