Neonet, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD i IT, otworzy 12 czerwca cztery kolejne sklepy. Od stycznia sieć powiększyła swój zasięg o kolejne nowe punkty, w tym o flagowy salon we Wrocławiu w galerii Sky Tower oraz o trzy salony w Łodzi, sięgając tym samym po nowy segment wielkomiejskich lokalizacji. 12 czerwca w czwartek otwarte zostaną sklepy w Gdyni (w Galerii Szperk), Piszu przy ul. Warszawskiej 3, Łowiczu przy ul. 3-go Maja 3/5 i Sosnowcu ul. 1-go Maja 21-23 (Tesco).
Pod koniec marca Neonet sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się wielkie otwarcie flagowego salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower oraz w trzech lokalizacjach w Łodzi. Sieć nie planuje jednak zrezygnować z rozwoju w segmencie mniejszych miast.
-
Pierwsze miesiące 2014 r. były dla Neonet bardzo intensywnym okresem. Od początku roku na terenie całej Polski otworzyliśmy salony w nowym formacie – w tym zarówno salony w charakterystycznych dla nas lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców, jak i flagowe sklepy we Wrocławiu czy Łodzi. W drugim kwartale stawiamy na dalszą ekspansję, planujemy podobną ilość otwarć nowych sklepów a w trzecim jeszcze przyspieszymy. Plan jest prosty i nie zmienia się od lat – naszym celem jest pozycja nr 1, osiągniemy ją poprzez rozwój sieci sklepów, ciągłą pracę nad jakością obsługi klientów oraz optymalny model kosztowy naszych sklepów pozwalający na zaoferowanie klientom pełnej oferty produktowej w najlepszych cenach. W tym roku realizujemy kolejny etap tej strategii, selektywnego podejścia do rynków w największych miastach - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Neonet.
Tagi: