Polska marka 3i, która w sierpniu br. otworzyła swój 2. salon firmowy w Warszawie, zamierza poszerzyć sieć sprzedaży do 15 salonów. Na najbliższe lata firma stawia sobie ambitny cel uruchomienia nawet 12 punktów handlowych. Ekspansja ma rozpocząć się od przyszłego roku.
-
W ciągu najbliższych 4-5 lat chcemy otworzyć około 12 salonów. Wynika z tego, że będą to 2-3 salony rocznie. Chcemy otwierać punkty w największych i najlepszych centrach handlowych w Polsce. W sumie chcemy mieć około 15 salonów w kraju - informuje Grzegorz Inglot, chief operating officer 3i.
W kręgu zainteresowań lokalizacyjnych znajdują się poza Warszawą także Gdańsk, Kraków, Wrocław i Katowice. W dalszej kolejności wymieniane są Łódź, Poznań i Szczecin. W 2015 r. roku nowego salonu firmowego 3i mogą spodziewać się klienci Gdańska oraz pozostałych z wcześniej wymienionych miast.
-
Obecnie chcemy się skupić na wzroście sprzedaży online, która już jest dość znaczącym kanałem. Dwa miesiące przed otwarciem najnowszego 2. salonu w stolicy, całkowicie zmieniliśmy nasz sklep online, który jest teraz dużo wygodniejszy w obsłudze dla klienta. Oferuje też szereg udogodnień, aby transakcja przebiegała jak najszybciej - mówi Grzegorz Inglot.
Firma 3i istnieje od 1998 roku. Projektuje i oferuje torby damskie, obuwie damskie i męskie, teczki oraz walizy. W ofercie 3i znajdują się wyroby włoskie, brazylijskie, hiszpańskie oraz portugalskie. Do niedawna firma opierała się głównie na sprzedaży hurtowej, natomiast sprzedaż detaliczna jest stosunkowo nowym projektem. Pierwszy salon został otwarty na początku maja 2013 roku.
Tagi: