3 najemców Galerii Jurajskiej zdecydowało się na metamorfozę swoich wnętrz. Zmiany związane są z wprowadzeniem nowych konceptów pod dach częstochowskiego centrum handlowego. Zmianom poddano wnętrza Sizeer, McDonald’s oraz TruTrussardi.
Dwa razy większy Sizeer
W Galerii Jurajskiej zakończyła się metamorfoza salonu Sizeer. Najemca zmienił lokalizację, powiększając swój salon dwukrotnie - ze 140 m kw. do 270 m kw. Zmianie poddano także wygląd wnętrza sklepu. Powstała w nim m.in. specjalna strefa KIDS ozdobiona rysunkami znanego, polskiego grafika Why-Duck’a, stworzono także innowacyjną przestrzeń, prezentującą szeroką ofertę obuwia, ubrań i dodatków oferowanych przez markę.
- Sizeer nie tylko zdecydował się na powiększenie salonu, a co za tym idzie jego odświeżenie, podjął także decyzję o tym, że nowy koncept zadebiutuje w Galerii Jurajskiej. Jesteśmy dziś pierwszym centrum handlowym w Polsce, którym Sizeer stworzył niezwykle atrakcyjną strefę Kids z ofertą skierowaną do najmłodszego klienta sklepu i galerii - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Zmiany na food court
Modernizację przeszła także działająca tu od 5 lat restauracja McDonald’s. Zmiana obejmowała przede wszystkim odświeżenie wnętrza oraz przemodelowanie systemu lady. Dziś podzielona jest ona na strefę płacenia i zamawiania oraz specjalną strefę odbioru, w której klienci ustawiają się z numerkami, wydawanymi razem z paragonem. Czekając na swoją potrawę klienci mogą także podglądać pracę kuchni.
- Modernizacja restauracji w Galerii Jurajskiej jest częścią zmian, jakie McDonald’s przechodzi w galeriach w całym kraju. Nowy system, jaki opracowała restauracja, ma usprawnić zamawianie i wydawanie jedzenie, a co najważniejsze skrócić czas oczekiwania na potrawy - tłumaczy Katarzyna Korpak.
Ale to nie jedyni najemcy, którzy zdecydowali się na modernizację. W listopadzie odświeżono także salon TruTrussardi. Metamorfozie poddano wystrój wnętrza salonu - podaje Galeria Jurajska.
Tagi: