Mood poszerza ofertę o nagłośnienie marki Bose

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-31 | 16:30
Mood, międzynarodowy dostawca rozwiązań marketingu sensorycznego dla biznesu podpisał globalną umowę partnerską z firmą Bose, która oferuje najwyższej jakości sprzęt audio. Umowa obejmie także polski rynek.
Dzięki umowie Mood, lider marketingu sensorycznego i Experience Design będzie mógł rozbudować własną ofertę, a Bose, uznany dostawca wysokiej jakości systemów audio, zdywersyfikować dotychczasowe kanały sprzedaży. Umowa obejmie głośniki, wzmacniacze oraz kontrolery marki Bose.
- W ramach współpracy z Bose będziemy mogli przedstawić naszym Klientom niezwykle bogatą i atrakcyjną ofertę. Ekskluzywne nagłośnienie z linii PRO będzie przede wszystkim kierowane do biznesu. Liczymy przy tym na sukces. Dotychczas w Polsce żaden dostawca rozwiązań marketingu sensorycznego nie udostępniał równie cennego sprzętu, co Bose. Choćby z tego powodu jesteśmy dumni z nawiązanej współpracy – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood.
Zgodnie z umową, obowiązującą na 55 rynkach, produkty Bose będą wykorzystywane przez Mood do budowy nowoczesnych rozwiązań marketingu sensorycznego. I jedna i druga strona oczekuje obopólnych korzyści.
W Polsce Mood, oprócz sprzętu marki Bose, który jest przeznaczony dla klientów z segmentu VIP, oferuje własne systemy nagłośnieniowe Majorcom. Są one jednak skierowane do innej grupy klientów.  
- Umowa z Bose sprawi, że oferta produktów PRO stanie się atrakcyjniejsza i ciekawsza, i coraz więcej firm w Polsce będzie mogło pochwalić się w swoich siedzibach i lokalach najczystszym dźwiękiem, który zapewnia nagłośnienie Bose – dodaje Aleksandra Potrykus-Wincza.
Mood /dawniej Mood Media/ (TSX: MM / LSE AIM: MM) jest światowym liderem w dziedzinie Experience Design. Poprzez integrację mediów, rozwiązań marketingu sensorycznego, społecznych i mobilnych aplikacji oraz rozwiązań opartych na technologii, Mood wzmacnia marki i pomaga swoim partnerom biznesowym tworzyć zaawansowane połączenia z ich klientami.
Partnerami biznesowymi Mood są wiodące na świecie marki z wielu branż, w tym handlu detalicznego, mody, usług finansowych, hospitality czy też rynku gastronomicznego. Firma obsługuje ponad 560 tys. lokalizacji handlowych w 55 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i Australii. Mood dociera do ponad 150 mln ludzi na co dzień.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-01 do 2015-03-01

Mood poszerza ofertę o nagłośnienie marki Bose

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.