Dzięki umowie Mood, lider marketingu sensorycznego i Experience Design będzie mógł rozbudować własną ofertę, a Bose, uznany dostawca wysokiej jakości systemów audio, zdywersyfikować dotychczasowe kanały sprzedaży. Umowa obejmie głośniki, wzmacniacze oraz kontrolery marki Bose.
- W ramach współpracy z Bose będziemy mogli przedstawić naszym Klientom niezwykle bogatą i atrakcyjną ofertę. Ekskluzywne nagłośnienie z linii PRO będzie przede wszystkim kierowane do biznesu. Liczymy przy tym na sukces. Dotychczas w Polsce żaden dostawca rozwiązań marketingu sensorycznego nie udostępniał równie cennego sprzętu, co Bose. Choćby z tego powodu jesteśmy dumni z nawiązanej współpracy – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood.
Zgodnie z umową, obowiązującą na 55 rynkach, produkty Bose będą wykorzystywane przez Mood do budowy nowoczesnych rozwiązań marketingu sensorycznego. I jedna i druga strona oczekuje obopólnych korzyści.
W Polsce Mood, oprócz sprzętu marki Bose, który jest przeznaczony dla klientów z segmentu VIP, oferuje własne systemy nagłośnieniowe Majorcom. Są one jednak skierowane do innej grupy klientów.
- Umowa z Bose sprawi, że oferta produktów PRO stanie się atrakcyjniejsza i ciekawsza, i coraz więcej firm w Polsce będzie mogło pochwalić się w swoich siedzibach i lokalach najczystszym dźwiękiem, który zapewnia nagłośnienie Bose – dodaje Aleksandra Potrykus-Wincza.
Mood /dawniej Mood Media/ (TSX: MM / LSE AIM: MM) jest światowym liderem w dziedzinie Experience Design. Poprzez integrację mediów, rozwiązań marketingu sensorycznego, społecznych i mobilnych aplikacji oraz rozwiązań opartych na technologii, Mood wzmacnia marki i pomaga swoim partnerom biznesowym tworzyć zaawansowane połączenia z ich klientami.
Partnerami biznesowymi Mood są wiodące na świecie marki z wielu branż, w tym handlu detalicznego, mody, usług finansowych, hospitality czy też rynku gastronomicznego. Firma obsługuje ponad 560 tys. lokalizacji handlowych w 55 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i Australii. Mood dociera do ponad 150 mln ludzi na co dzień.
Tagi: