W marcu 2017 r. przychody ze sprzedaży towarów Grupy Kapitałowej Monnari Trade S.A. wyniosły ok.17,3 mln zł, co jest wynikiem porównywalnym do marca ubiegłego roku. Narastająco od stycznia do marca 2017 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości ok. 53,2 mln zł, co stanowi wzrost o 2,70 % w relacji do okresu porównywalnego w roku 2016, w którym przychody zamknęły się kwotą 51,8 mln zł.
Powierzchnia handlowa na 31.03. b.r. wyniosła 31,8 tys. m kw. vs. 27,0 tys. m kw. na koniec marca 2016 r., co stanowi wzrost o 17,7%. Na koniec bieżącego okresu grupa Monnari posiadała 162 salony, a na koniec marca 2016 r. pracowało 147 salonów. W ciągu I kwartału b.r., z uwagi na wygaśnięcie umów zostały zamknięte 2 salony, powiększono 3 salony oraz został otwarty jeden nowy salon.
Tradycyjnie początek roku to okres wyprzedaży towaru, co bezpośrednio wpływa na poziom całkowitej wartości przychodów, grupa odnotowała również spadek sprzedaży hurtowej. W opinii zarządu, na poziom sprzedaży ma też wpływ dłuższy okres dochodzenia do zakładanych obrotów nowych miejsc sprzedażowych – powyżej roku.
W kolejnych okresach, zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategię rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5% do 10 % relacji do końca 2016 r.