Klub klienta JulaClub wystartował 12 września 2011 r. w sklepach w Szwecji, w Norwegii i w Polsce od razu zdobywając rzeszę fanów. W czerwcu tego roku liczba jego uczestników przekroczyła milion. JulaClub to program lojalnościowy, który daje swoim użytkownikom wiele przywilejów – od zbierania punktów za każde zakupy, poprzez bonusy, a przede wszystkim możliwość korzystania z wyjątkowych ofert i promocji dla klubowiczów.
– To wspaniałe, że Jula ma tak wielu wiernych klientów, którzy darzą nas zaufaniem. Dla nas klienci są najważniejsi, dlatego już teraz planujemy dalszy rozwój programu. Dzięki JulaClub możemy w szybki i efektywny sposób prezentować nasze atrakcyjne oferty – mówi Karl-Johan Blank, prezes zarządu i główny udziałowiec koncernu Jula.
Program lojalnościowy okazał się sukcesem od samego początku. Już w 2012 roku JulaClub został wybrany przez organizację Retail Awards w Szwecji „Klubem Klienta Roku”.
- Milion wiernych klientów to świadectwo naszych możliwości oraz dowód potencjału, jaki tkwi w naszej koncepcji. Silny klub klienta gwarantuje także sprzedaż w przyszłości. Dzięki JulaClub możemy kształtować procesy komunikacji z klientami w efektywny sposób – mówi Joachim Frykberg, dyrektor zarządzający Jula AB.
Tagi: