Jakość obrazu, jaką zapewniają telewizory 4K Ultra HD firmy Sony, i ilość widocznych na ekranie szczegółów oznaczają zupełnie nowe możliwości dla reklamodawców. Reklamy nie muszą już być wielkie: nowy nośnik sprawdza się równie dobrze jak tradycyjne plakaty czy billboardy, a w dodatku prezentuje możliwości technologii 4K miłośnikom piłki nożnej.
W najnowszej kampanii „Mikroreklama” (ang. „Microtising”: połączenie słów „micro” i „advertising” – „reklama”) logo Sony i logo 4K umieszczono na korkach butów piłkarskich Oliviera Giroud. Podkreślono w ten sposób, że wszystkie szczegóły i całe piękno gry można zobaczyć jasno i wyraźnie tylko przy wykorzystaniu technologii 4K firmy Sony.
—
Futbol to moja pasja i chciałbym, żeby każdy widz mógł poczuć to, co ja czuję, biegając po murawie. A oglądanie tego na telewizorze 4K to doświadczenie najbliższe rzeczywistej obecności na boisku — wyjaśnia swój udział w kampanii Olivier Giroud. —
„Mikroreklama” Sony jest fascynująca: można ją zobaczyć tylko w technologii 4K, a im bardziej moi fani będą mogli zbliżyć się do mnie na boisku, tym lepiej i dla nich, i dla mnie. W czasie gry istotne są najdrobniejsze szczegóły, tak samo jak w czasie oglądania meczu. A nic nie pokaże tych szczegółów dokładniej od telewizora 4K firmy Sony.
Współpraca jest rozwinięciem pierwszej kampanii „mikroreklamy” firmy Sony z 2013 r., którą wykorzystano na turnieju tenisowym w Wimbledonie. Znakomita brytyjska tenisistka Anne Keothavong prezentowała wówczas mikroskopijne napisy reklamowe na paznokciach, sznurówkach i sprzęcie sportowym. Był one wyraźnie widoczne tylko w technologii 4K, zapewniającej czterokrotnie więcej szczegółów niż materiały Full HD.
—
Nasze telewizory 4K Ultra HD doskonale nadają się do oglądania sportu — tłumaczy Motoi Kawamura, dyrektor ds. marketingu i planowania produktu TV w Europie. —
Dzięki nim można zobaczyć każdy najdrobniejszy szczegół akcji i dostrzec, że futbol to naprawdę piękna gra. Giroud to jeden z najlepszych napastników w Europie, prawdziwy mistrz w swoim fachu. „Mikroreklama” na jego korkach ukaże piękno i czystość obrazu 4K przez pryzmat jego niezwykłych umiejętności. Piłkarze tacy jak on wnoszą w świat futbolu jakość, która dodaje blasku każdemu meczowi, podobnie jak technologia 4K firmy Sony dodaje blasku każdemu meczowi w telewizji. Giroud był idealnym kandydatem do tej kampanii reklamowej.
Na wypadek gdyby komuś nie wystarczała nasza współpraca z piłkarzem, zamierzamy także umieścić „mikroreklamy” na źdźbłach trawy na boisku, bo czymże jest piłkarz bez boiska? Związek piłkarza z murawą jest równie doskonały jak związek technologii 4K firmy Sony z futbolem.
Tagi: