Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła bliską współpracę z siecią kin Multikino. Od kwietnia najlepsze produkty marki Tarczyński dostępne są w barach kinowych. W ofercie znajdują się Parówki z Szynki oraz flagowe Kabanosy Exclusive Tarczyński, marki nr 1 w Polsce w kategorii kabanosów. W ramach współpracy wystartowała również kampania on screen z najnowszym spotem reklamowym kabanosów Extra i Exclusive oraz działania off screen, mające promować ideę „Przegryź z Tarczyńskim”.
W kwietniu 2014 roku firma Tarczyński S.A rozpoczęła strategiczną współpracę z siecią kin Multikino i Silver Screen. W ramach idei „Przegryź z Tarczyńskim”, hot dogi sprzedawane w 31 barach kinowych będą teraz zawierały parówkę z szynki marki Tarczyński, która ma najlepszą jakość Polsce (95% mięsa). W wybranych kinach dostępne są również ulubione przez Polaków, Tarczyński Kabanosy Exclusive w trzech smakach.
Wprowadzeniu nowej oferty w barach kinowych towarzyszy kampania reklamowa marki Tarczyński na ekranach LCD oraz sampling produktów na terenie multipleksów. Działania mają na celu promocję spożywania suchych, mięsnych przekąsek podczas oglądania filmów.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że rozpoczęliśmy współpracę z siecią Multikino. Dzięki działaniom BTL-owym i dostępności naszych produktów w barach możemy wzmocnić ideę zdrowych, mięsnych przekąsek, które coraz częściej towarzyszą Polakom podczas oglądania filmów. Obecność marki Tarczyński w tak wizerunkowych miejscach, jak bary sieci kin Multikino, pomoże nam w umocnieniu pozycji lidera w przekąskach mięsnych – mówi Piotr Mańdok, trade marketing manager Tarczyński S.A.
Dodatkowo w salach kinowych wyświetlane będą spoty reklamowe kabanosów Extra i Exclusive w zakresie szerokich działań ATL firmy w 2014 roku.
- Cieszymy się, że możemy promować naszą markę nie tylko w tradycyjnych kanałach, ale również w wyjątkowych dla naszych konsumentów miejscach, takich jak sale Multikina. Fakt, że nasza marka towarzyszy naszym konsumentom w szczególnych momentach ich życia, takich jak wspólne wyjście z przyjaciółmi do kina, idealnie wpisuje się w naszą wizję bycia zawsze tam, gdzie pojawi się ochota na zdrową przekąskę – mówi Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński S.A.
-
Współpraca z marką Tarczyński bardzo nas cieszy. Kino nieodłącznie kojarzy się z przekąskami podczas seansu. Dzięki tej współpracy nasza oferta w barach kinowych jest bardziej urozmaicona i jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem naszych widzów - dodaje Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Multikino S.A.
Ponadto firma Tarczyński S.A. zaangażowała się w jeden z projektów specjalnych organizowanych przez Multikino. Od maja wspiera Nocne Maratony Filmowe, które cieszą się dużą popularnością pośród widzów.
Tagi: