Podpisanie umowy i przejęcie zarządzania Centrum Handlowym Józefosław w Piasecznie przez METRO Properties wynika z przyjętej strategii firmy. Oferuje ona pełny zakres usług w obszarze property i asset management nie tylko wewnątrz koncernu METRO GROUP, ale i klientom zewnętrznym.
-
Aktywnie działamy na tym polu i planujemy kolejne przejęcia jeszcze w tym roku - mówi Renata Kinde - Czyż, prezes zarządu Metro Properties. W jaki sposób firma wykorzysta swoje wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu kolejnym obiektem handlowym? -
Przemawia za nami 16 lat obecności na polskim rynku oraz efekt skali. Zarządzamy 16 centrami i parkami handlowymi w kraju i obsługujemy w zakresie techniki i intrastruktury blisko 100 obiektów handlowych o różnych profilach. Tworzy to wiele możliwości dla naszych partnerów biznesowych - przykładowo w zakresie gospodarki odpadami zrewolucjonizowaliśmy sposób postrzegania pozycji odpadów w budżetach obiektów komercyjnych doprowadzając na przestrzeni 3 lat do uzyskania przychodów w wysokości blisko 3,5 miliona złotych w miejscu kosztów sięgających 6,9 miliona złotych. Innymi słowy - zaoszczędziliśmy naszym klientom 10,4 mln zł - tłumaczy Renata Kinde - Czyż.
Przedstawiciele firmy zapewniają, że strategia zarządzania CH Józefosław będzie indywidualnie dopasowana do obiektu. -
Strategia każdego zarządzanego przez METRO Properties obiektu opracowywana jest indywidualnie - musi przecież uwzględniać charakter centrum i potrzeby jego klientów - dodaje Renata Kinde - Czyż.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o METRO Properties
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Józefosław
Tagi: