Zakup biletów na koncert, wydarzenie kulturalne, czy sportowe często obciążony jest ryzykiem zdarzenia losowego, które uniemożliwia udział w zaplanowanej imprezie. Jeszcze do niedawna wiązało się to ze stratą wydanych pieniędzy. Aby zapobiec takiej sytuacji i zapewnić Klientom wysoki poziom usług, sieci Media Markt i Saturn z dniem 15 maja br. rozpoczęły współpracę z firmą AIG oraz SPB w zakresie nowatorskiego programu ubezpieczeniowego Gwarancja Plus Bezpieczny Bilet.
Sklepy sieci Media Markt i Saturn należą do najpopularniejszych sklepów z elektroniką użytkową w Polsce. Obie marki mają także duże doświadczenie w świadczeniu usług okołosprzedażowych, w tym w zakresie rozwiniętego systemu gwarancyjnego. Klienci marketów mogą skorzystać nie tylko z dodatkowej gwarancji na sprzęt elektroniczny, RTV czy AGD, ale także z ubezpieczenia biletów na imprezy sportowe, rozrywkowe i kulturalne.
Gwaracja Plus Bezpieczny Bilet to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie konsumentów tego typu usługami i kolejny produkt wprowadzony we współpracy z AIG wraz z Grupą SPB. Polisa Gwarancja Plus Bezpieczny Bilet dotyczy wszystkich biletów na imprezy sprzedawanych w sklepach Media Markt i Saturn, odbywających się zarówno na terenie Polski, jak i pozostałych krajów Unii Europejskiej oraz Szwajcarii i Norwegii.
– Często z powodu nagłych wydarzeń, takich jak choroba, nieprzewidziana sytuacja rodzinna, strajk pracowników komunikacji miejskiej, czy delegacja nie możemy dotrzeć na zaplanowaną imprezę. Dlatego oferujemy naszym klientom możliwość ubezpieczenia biletu na imprezę. Dzięki współpracy z firmą AIG jest to możliwe w przystępnej cenie, a ubezpieczenie daje klientom wymierne korzyści i ochronę w przypadku zdarzeń losowych – mówi Grzegorz Iwanowski, szef działu obsługi klienta holdingu Media Saturn.
Produkt Gwarancja Plus Bezpieczny Bilet skierowany jest do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, a okres ochrony rozpoczyna się od dnia zakupu biletu. Koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny, np. w przypadku biletu o wartości do 40 zł ubezpieczenie wyniesie zaledwie 4,00 zł, a do biletu w cenie od 601 do 800 zł dopłacić trzeba 30 zł.
Ubezpieczenie od rezygnacji z uczestnictwa w różnego typu imprezach i wydarzeniach to nowatorski na krajowym rynku produkt. Polisa dostępna będzie od połowy maja we wszystkich 70 sklepach Media Markt i Saturn w całej Polsce, w ramach kontynuacji autorskiego programu ubezpieczeniowego stworzonego przez obie marki.
Tagi: