Z okazji oficjalnego zakończenia przebudowy elektromarketu Media Expert w Galerii Malta i uroczystego otwarcia nowej lokalizacji w podpoznańskich Komornikach (Auchan), już 21 sierpnia, od godz. 7.00 rano, na mieszkańców stolicy Wielkopolski czekać będzie mnóstwo atrakcji przygotowanych przez sieć „włączającą niskie ceny”.
Zakończenie obu inwestycji oraz wzmocnienie naszej obecności w Poznaniu to dla Media Expert jedno z najważniejszych wydarzeń w tym roku. Chcemy zatem wspólnie z mieszkańcami aglomeracji poznańskiej stosownie uczcić ten wyjątkowy dzień. Zaplanowaliśmy niespodzianki, atrakcje i oczywiście - wyjątkowe promocje. Jestem przekonany, że każdy kto zechce osobiście odwiedzić nasze elektromarkety 21 sierpnia, nie będzie zawiedziony. Zaskoczymy nie tylko cenami!
mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.
Media Expert wyrasta na najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. Ponad 60 elektromarketów Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych tylko w tym roku, potwierdzający dynamikę rozwoju tej popularnej wśród Polaków sieci. - Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych – dodaje Mystkowski.
Media Expert „włącza niskie ceny”, ale nie tylko one są dla klientów ważne. Jak podkreśla rzecznik, sieć przywiązuje ogromną wagę do wysokich standardów i kompetentnej obsługi. - W naszej sieci zwracamy uwagę na każdy szczegół – od lokalizacji sklepu zaczynając, a na kompleksowej i wyczerpującej informacji dla klienta kończąc. Uważamy, że przy tak szerokim asortymencie, rzetelna i szybka informacja jest bezcenna. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy zespół znakomicie przeszkolonych pracowników, których zadaniem jest doradzić i pomóc w wyborze produktów optymalnie spełniających oczekiwania kupujących. Naszym celem jest to, aby klient był zawsze zadowolony z zakupu i usatysfakcjonowany poziomem obsługi – dodaje Mystkowski.