Wśród najemców centrum handlowego powstającego w Lublinie u zbiegu Al. Unii Lubelskiej i Al. Tysiąclecia znajdą się kolejne popularne marki - Media Expert i Super-Pharm. Z ich oferty klienci będą mogli skorzystać po otwarciu nowego obiektu handlowego, które planowane jest na I kwartał przyszłego roku.
Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów
skupiająca ponad 270 sklepów na terenie całego kraju. To bardzo dobrze
rozpoznawalna marka, która jest szczególnie silna na rynkach lokalnych. W
ofercie sieci Media Expert będzie można znaleźć szeroki asortyment
sprzętu RTV/AGD, multimedialnego i biurowego. Coś dla siebie znajdą
także miłośnicy gadżetów i nowinek multimedialnych, takich jak tablety,
ipody, konsole do gier, radiotelefony. W Lublinie salon Media
Expert zajmie około 880 m kw. powierzchni.
Super-Pharm to jedyny koncept sklepów typu drugstore w Polsce będący
połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W nowym centrum sieć otworzy salon o powierzchni około 290 m kw. Klienci
Super-Pharm będą mogli zrobić tam zakupy kosmetyczne oraz skorzystać z
porad z zakresu zdrowia, urody i pielęgnacji.
Tagi: