Nowa wersja serwisu mcdonalds.pl została zintegrowana ze wszystkim kanałami online marki – w tym z narzędziami social media. Nie zabrakło również informacji o dotychczasowych działaniach firmy, a także doskonale znanych internautom funkcjonalności. Użytkownicy portalu znajdą więc tutaj bieżącą ofertę produktową, zintegrowaną z mapą Polski listę restauracji oraz biuro prasowe. Nie zapomniano także o tym, co dotychczas cieszyło się największym zainteresowaniem – licznych konkursach i promocjach. Nowością jest optymalizacja strony pod kątem obsługi za pośrednictwem nie tylko smartfonów, ale również tabletów. Wraz z serwisem głównym liftingowi poddano również jego wersję lite. Odświeżona wersja mobilna została wzbogacona m.in. o funkcję automatycznego lokalizowania najbliższej restauracji oraz sugestie odnośnie do menu produktowego (klasycznego bądź oferty śniadaniowej) w zależności od pory dnia.
Nowa odsłona strony McDonald′s została zaprezentowana tuż przed UEFA EURO 2012TM, którego sieć restauracji jest oficjalnym partnerem. Relaunch serwisu opracowała i przeprowadziła warszawska agencja Tribal DDB.
Zobacz restauracje McDonald′s w centrach handlowych
Tagi: