Niemiecka sieć sklepów zoologicznych w sierpniu otworzy kolejne punkty sprzedaży. Nowe sklepy w Warszawie i Poznaniu będą kolejno piątą i szóstą placówką sieci w Polsce, która niedawno została uznana przez Instytut Badawczy IPC za najlepszą w swojej kategorii.
Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach oferujących duży asortyment produktów dla zwierząt i kompetentne doradztwo w zakresie zoologii. W swojej ofercie sieć ma produkty dla kotów, psów, gryzoni, ptaków, a także ryb.
Otwarcia sklepów zaplanowane na przełom sierpnia/września - w Poznaniu przy Alejach Solidarności 42, na warszawskiej Białołęce przy ulicy Czarodzieja 26 - poprzedzone będą kampanią promocyjną. „Strefa rozpieszczania” zaś (leżaki, food bar dla zwierząt, akcesoria) towarzysząca wydarzeniu ma zachęcić klientów do zakupu produktów, a także stworzyć dobry, przyjazny wizerunek firmy. W pierwszym tygodniu od otwarcia sieć będzie także kusić nawet 40% rabatami.
Sieć Maxi Zoo będzie także wspierać fundacje, zachęcając klientów do wkładania wybranych, oznaczonych produktów do specjalnie przeznaczonego na ten cel kosza ustawionego w sklepie. Maxi Zoo kontynuuje współpracę z warszawską fundacją Azyl pod Psim Aniołem.
Maxi Zoo zakłada realizację jeszcze ok. 5 otwarć w 2014 roku w wybranych miastach powyżej 100 000 mieszkańców. -
W polskim rynku tkwi ogromny potencjał – przekonuje Wojciech Kamiński, prezes Maxi Zoo na Polskę. –
W gospodarstwach domowych liczba zwierząt rośnie, co sprawia, że rynek zoologiczny prężnie się rozwija. Zwiększają się także potrzeby konsumentów, którzy oczekują bogatej oferty produktów i profesjonalizmu – dodaje.
Tagi: