Sieć sklepów Netto zgłosiła do programu „Doceń Polskie” 24 produkty z oferty swoich marek własnych. Certyfikat oraz maksymalną liczbę punktów zdobyły wszystkie rekomendowane artykuły spożywcze, zyskując miano Top Produktów.
Program „Doceń Polskie” to wyjątkowa inicjatywa branży, której nadrzędnym celem jest promowanie najlepszych jakościowo produktów, wytworzonych w naszym kraju. Patronat nad wydarzeniem sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a współpracę merytoryczną nad oceną i przyznaniem znaku sygnują Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Fundacja KLUBU SZEFÓW KUCHNI.
Wszystkie artykuły spożywcze biorące udział w audycie konkursu „Doceń Polskie” otrzymują od Loży Ekspertów noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech można zdobyć od 1 do 10 punktów. Certyfikaty „Doceń polskie” i „Doceń polskie - MARKI WŁASNE” są przyznawane produktom, które zdobędą minimum 7,5 pkt. Tytułem TOP PRODUKT honoruje się zaś artykuły najwyższej jakości - z maksymalnymi notami.