Pop-up stores, czyli ulotne butiki, po raz kolejny pojawią się w łódzkim centrum handlowym przy ulicy Drewnowskiej 58. Tym razem zostaną zaaranżowane dwie przestrzenie, które wyeksponują ubrania sygnowane marką Hector&Karger oraz kolekcje finalistów programu „Project Runway” – Jakuba „Jacoba” Bartnika, Macieja Sieradzky’ego oraz Liliany Prymy.
Projektanci zaprezentują swoje kolekcje również na wybiegu, w ramach 9. edycji Manufaktura Fashion Week.
Pop-up stores to już tradycja jesiennego Manufaktura Fashion Week. Podczas tegorocznej, 9. edycji, powstaną dwa ulotne butiki. Pierwszy stanie na piętrze, na balkonie nad głównym wejściem do galerii handlowej. Znajdą się w nim propozycje marki Hector&Karger. Poznański duet jest ceniony w branży za kobiece projekty urozmaicone nietuzinkowymi detalami, takimi jak geometryczne cięcia czy ozdobami z suwaków. Goście będą mieli również niepowtarzalną szansę na wzbogacenie swojej garderoby o oryginalne ubrania i dodatki zaprojektowane przez finalistów „Project Runway”. Ażurowa konstrukcja znajdująca się na piętrze galerii handlowej w pobliżu sklepu Carry, obecnie służąca za strefę relaksu, zamieni się w stylową przestrzeń, w której będą dostępne prace Jakuba „Jacoba” Bartnika, Macieja Sieradzky’ego oraz Liliany Prymy.
Charakterystycznymi elementami projektów Macieja Sieradzky’ego jest łączenie kontrastowych faktur oraz stosowanie plecionek. Łodzianin obecnie rozwija dwie linie - dzky i maciej sieradzky. Liliana Pryma, absolwentka prestiżowego Central Saint Martins College of Arts and Design w Londynie, zaskakuje projektami kreacji o innowacyjnej konstrukcji, utrzymanymi w monochromatycznej skali barw. Jakub „Jacob" Bartnik, zwycięzca pierwszej edycji „Project Runway”, swoje prace określa jako połączenie szyku, siły i niezależności. Prace młodego designera można było już dwukrotnie podziwiać na prestiżowym London Fashion Week.
Zakupy w ulotnych butikach będzie można robić od piątku, 3 października, do niedzieli, 5 października.
Tagi: