Listopadowa premiera jednej z najbardziej popularnych modowych marek, to kontynuacja przyjętej przez Klif strategii. Zakłada ona konsekwentne budowanie unikalnej oferty, niedostępnej w innych obiektach handlowych na terenie Trójmiasta. Salon Marciano Guess w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, który powitał pierwszych klientów 28 listopada br., został zaprojektowany tak, aby łączyć ze sobą szyk i elegancję charakterystyczną dla marki. Dzięki temu udało się stworzyć miejsce, które sprzyja zakupom w miłej, relaksującej atmosferze. Marciano Guess proponuje na zimę trzy główne linie: Modern 70s, Transition i 80s Punck Rock. Odnaleźć w nich można najmodniejsze kolory sezonu, odważne wzory i oryginalne złote dodatki. Na uwagę zasługuje minimalistyczny design wnętrza oraz zdjęcia z kampanii, które tworzą swoisty dla brandu Guess klimat. Butik znajduje się na 1 piętrze i ma 128,90 m kw.
Drugą zimową niespodzianką w gdyńskim Klifie jest otwarcie 29 listopada br. butiku włoskiej marki Pinko. Marka ta promowana jest przez największe gwiazdy wybiegów i elitarnych salonów. Założycielem i prezesem firmy jest Pietro Negra, który dzięki swojej przedsiębiorczości osiągnął wysoką pozycję na wymagającym rynku mody. Marka Pinko propaguje styl „fashion” z dodatkiem niebanalnej elegancji. Kolekcje są różnorodne, zarówno pod względem kolorów, fasonów jak i wykorzystanych materiałów. Na klientów czeka pięknie wykończone wnętrze butiku, podkreślające komfort zakupów. Salon ma 123,40 m kw. i zlokalizowany jest na 1 piętrze.
Tagi: