W 2017 roku flagowa marka LPP zadebiutuje w czterech krajach: w Wielkiej Brytanii, gdzie we wrześniu otwarty zostanie flagowy salon Reserved na londyńskiej Oxford Street oraz sklep on-line, a także w Serbii, na Białorusi i w Kazachstanie. Firma przyspiesza też rozwój w Rosji i na Ukrainie, gdzie planuje otworzyć nowe salony i uruchomić sprzedaż internetową wszystkich swoich marek. Całkowite nakłady inwestycyjne firmy w 2017 roku wyniosą ok. 440 mln zł.
Równocześnie konsekwentnie realizowany jest plan ekspansji na rynku niemieckim. Mimo, że obecność u naszych zachodnich sąsiadów nadal wiąże się z dużymi nakładami finansowymi, LPP traktuje je jako długofalową inwestycję i widzi duży potencjał tego rynku. W IV kwartale 2016 roku Niemcy, w których spółka zarządza 16 salonami, były dla niej czwartym krajem pod względem wartości przychodów.