LPP planuje otworzyć 30 salonów Reserved w Niemczech

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-11-11 | 10:05
Spółka LPP inwestuje w rynek Europy Zachodniej. Aktualnie rozwija sieć sklepów Reserved na rynku niemieckim, gdzie do końca br. otwarty zostanie 4. salon sprzedaży tej marki. Plany przewidują uruchomienie w tym kraju nawet 30 sklepów w perspektywie kolejnych 3 lat.
Pierwszy salon Reserved w Niemczech został otwarty we wrześniu br. w Centrum Handlowym Palais Vest w Recklinghausen, kolejne otwarcie miało miejsce na początku październiku tego roku w Stuttgarcie. W minionym miesiącu uruchomiono salon w Bremie, a w grudniu powstanie 4. sklep, tym razem w Hanowerze. Jak informuje p.o. rzecznika prasowego LPP, podpisane zostały już nowe umowy na otwarcie flagowych sklepów marki Reserved w kolejnych lokalizacjach w Niemczech, w tym w Berlinie, gdzie powstanie pierwszy flagowy sklep LPP. - Mamy ambitne plany, by w ciągu trzech lat otworzyć na tym rynku kolejnych 30 sklepów marki Reserved - mówi Marta Chlewicka, p.o. rzecznika prasowego LPP..
- Prowadzenie działalności w branży odzieżowej wymaga stałego poszukiwania nowych możliwości rozwoju. Każda decyzja w sprawie przyszłych inwestycji, które podejmujemy opiera się na uważnej obserwacji branży. Naszą ambicją, w ciągu najbliższych kilku lat, jest osiągnięcie pozycji ważnego gracza na rynku detalicznym na arenie mody międzynarodowej. Z powodzeniem zaznaczyliśmy swoją obecność na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, a teraz, z pełnym zaufaniem, chcemy rozwijać się nie tylko na zachodzie Europy, ale i poza nią. Niemcy stanowią pierwszy krok w ekspansji LPP na Zachód  - mówi Marta Chlewicka.
Działalność polskiej spółki LPP w Niemczech sprzyja wnikliwej analizie zachowań konsumenckich tamtejszej klienteli. W dążeniu do celu spółka stara się znajdować podobieństwa pomiędzy rynkiem polskim a niemieckim, dostrzega jednak także znaczące różnice. Niemcy preferują tzw. styl „casualowy” i zwracają istotną uwagę na ceny, pomimo faktu, iż statystyczny sąsiad zza Odry dysponuje znacznie większym budżetem niż Polak. Co równie istotne, wydaje on na odzież około 5 razy więcej niż nasi rodacy. Ze względu na posiadanie obydwu elementów przez kolekcje Reserved, które wpisują się w styl casual i są atrakcyjne cenowo, rynek niemiecki stanowi pożądany target dla polskiej spółki.
Jak zauważa Monika Chlewicka, istotna różnica pomiędzy krajami wynika natomiast z lokalizacji placówek handlowych. W Niemczech wciąż kluczowe znaczenie dla handlu mają sklepy zlokalizowane w centrach miast, przy ulicach handlowych. Rola galerii handlowych jest mniejsza niż w Polsce, czy też w Europie Środkowo - Wschodniej. - Dla nas oznacza to konieczność pozyskiwania lokali także przy głównych ulicach handlowych, bo jest to po pierwsze doskonałe miejsce do sprzedaży, ale i jeden z istotnych sposobów budowania rozpoznawalności naszej marki. Ponieważ rynek niemiecki jest dojrzały i wymagający, zdecydowaliśmy skupić się w pierwszym okresie tylko na budowie sieci sklepów Reserved, aby nie dzielić naszych sił i zaangażowania na wiele marek - informuje Marta Chlewicka.
Spółka rozważa w przyszłości otwarcie w Niemczech również sklepów swoich pozostałych brandów. - Marka Reserved przynosi nam około połowy przychodów i jest najważniejszą w naszym portfolio. Po kilku latach planujemy wprowadzić na rynek niemiecki również nasze pozostałe brandy. Trudno jednoznacznie w tej chwili mówić o precyzyjnych datach. Zakładamy jednak, że powinno to nastąpić za dwa, trzy lata - zapowiada Marta Chlewicka.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-03-21 do 2015-03-22

LPP planuje otworzyć 30 salonów Reserved w Niemczech

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.