Łowca bramek twarzą marki 50 style

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-15 | 15:05
Tomasz Frankowski, czterokrotny król strzelców polskiej Ekstraklasy, wraca do gry w iście gwiazdorskim stylu. Piłkarz podpisał umowę z firmą Marketing Investment Group i został twarzą marki 50 style, ogólnopolskiej sieci niemal 60 sklepów multibrandowych z odzieżą i obuwiem.
Marketing Investment Group poinformował o rozpoczęciu współpracy z Tomaszem Frankowskim, wybitnym polskim piłkarzem, który posiada w swoim portfolio setki spektakularnych bramek. Tomasz został twarzą marki 50 style i już niebawem, wraz z rodziną, pojawi się w pierwszych materiałach reklamowych.
Spryt, wytrwałość i niezwykła pasja – Frankowskiego raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Dzięki swoim dokonaniom w Reprezentacji Polski i Ekstraklasie piłkarz uzyskał status legendy sportu. Obecnie, znaczą ilość wolnego czasu Tomasz poświęca rodzinie: - Każdą wolną chwilę spędzam przede wszystkim z rodziną. W słoneczne dni organizujemy wycieczki rowerowe, zaś w te deszczowe – odwiedzamy kino lub teatr. Bardzo często oglądamy także razem mecze lig europejskich. – opowiada.
- Ogromne zaangażowanie Tomasza Frankowskiego w życie rodzinne i jego sukcesy na polu sportowym sprawiły, iż uznaliśmy, że jest idealnym kandydatem na ambasadora marki 50 style, która przechodzi obecnie zmiany wizerunkowe. – tłumaczy Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style. Natomiast Tomasz Frankowski tak komentuje swoją decyzję o współpracy z MIG: - Właściciele firmy Marketing Investment Group są mi dobrze znani z działalności w branży sportowej – byli przy mnie w trakcie moich największych piłkarskich sukcesów, czyli w latach 2004-2007. Pozytywnie wspominam naszą współpracę przy promocji marki Umbro, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. 50 style jest z kolei sklepem, który polecam każdemu – cała rodzina znajdzie tam coś dla siebie.
Współpraca z Tomaszem zakłada szerokie i pełne spektrum wspólnych działań w ramach promocji marki 50 style. Będą to zarówno działania ATL-owe, jak i BTL-owe, w skład których na pewno wejdą różne spoty i grafiki reklamowe. 50 style bedzie nimi promować markę zarówno offline, jak i online.
Tomasz Frankowski już niebawem pojawi się w pierwszych materiałach reklamowych marki w sieci sklepów stacjonarnych 50 style w całej Polsce oraz na 50style.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-08-09 do 2014-08-17

Łowca bramek twarzą marki 50 style

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.