Tomasz Frankowski, czterokrotny król strzelców polskiej Ekstraklasy, wraca do gry w iście gwiazdorskim stylu. Piłkarz podpisał umowę z firmą Marketing Investment Group i został twarzą marki 50 style, ogólnopolskiej sieci niemal 60 sklepów multibrandowych z odzieżą i obuwiem.
Marketing Investment Group poinformował o rozpoczęciu współpracy z Tomaszem Frankowskim, wybitnym polskim piłkarzem, który posiada w swoim portfolio setki spektakularnych bramek. Tomasz został twarzą marki 50 style i już niebawem, wraz z rodziną, pojawi się w pierwszych materiałach reklamowych.
Spryt, wytrwałość i niezwykła pasja – Frankowskiego raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Dzięki swoim dokonaniom w Reprezentacji Polski i Ekstraklasie piłkarz uzyskał status legendy sportu. Obecnie, znaczą ilość wolnego czasu Tomasz poświęca rodzinie: -
Każdą wolną chwilę spędzam przede wszystkim z rodziną. W słoneczne dni organizujemy wycieczki rowerowe, zaś w te deszczowe – odwiedzamy kino lub teatr. Bardzo często oglądamy także razem mecze lig europejskich. – opowiada.
-
Ogromne zaangażowanie Tomasza Frankowskiego w życie rodzinne i jego sukcesy na polu sportowym sprawiły, iż uznaliśmy, że jest idealnym kandydatem na ambasadora marki 50 style, która przechodzi obecnie zmiany wizerunkowe. – tłumaczy Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style. Natomiast Tomasz Frankowski tak komentuje swoją decyzję o współpracy z MIG: -
Właściciele firmy Marketing Investment Group są mi dobrze znani z działalności w branży sportowej – byli przy mnie w trakcie moich największych piłkarskich sukcesów, czyli w latach 2004-2007. Pozytywnie wspominam naszą współpracę przy promocji marki Umbro, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. 50 style jest z kolei sklepem, który polecam każdemu – cała rodzina znajdzie tam coś dla siebie.
Współpraca z Tomaszem zakłada szerokie i pełne spektrum wspólnych działań w ramach promocji marki 50 style. Będą to zarówno działania ATL-owe, jak i BTL-owe, w skład których na pewno wejdą różne spoty i grafiki reklamowe. 50 style bedzie nimi promować markę zarówno offline, jak i online.
Tomasz Frankowski już niebawem pojawi się w pierwszych materiałach reklamowych marki w sieci sklepów stacjonarnych 50 style w całej Polsce oraz na 50style.pl.
Tagi: