Lidl po raz kolejny wprowadza do swojej oferty produkty klasy premium. Już od 4 października w sklepach sieci, dostępne będą ekskluzywne torebki marki WITTCHEN – jednej z najlepszych i najbardziej znanych polskich firm specjalizujących się w galanterii skórzanej. Na sklepowe półki trafi 20 rożnych modeli torebek wykonanych z najwyższej jakości skóry.
4 października w Lidlu pojawią się ekskluzywne torebki marki WITTCHEN. Lidl jest pierwszą i jedyną tego typu siecią sklepów, z którą współpracuje WITTCHEN. Historia współpracy obu marek sięga 2012 roku, kiedy to w ofercie znalazły się skórzane akcesoria WITTCHEN. Prawdziwym hitem okazała się również zeszłoroczna oferta torebek z włoskiej skóry naturalnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, obie marki zdecydowały się poszerzyć współpracę i zaproponować aż 20 różnorodnych torebek. Będą to precyzyjnie, ręcznie wykonane torebki ze starannie wyselekcjonowanych skór naturalnych. Wybrane modele będą wykończone delikatnie fakturowaną skórą Saffiano, spotykaną w kolekcjach najbardziej ekskluzywnych marek na świecie. Wszystkie modele posiadają certyfikat autentyczności marki WITTCHEN. Modele, które będą oferowane w sklepach sieci Lidl pochodzą z najnowszej kolekcji marki WITTCHEN.
-
Bardzo cenimy sobie długofalową współpracę z siecią Lidl. Liczymy, że w kolejnych latach będzie się ona sukcesywnie rozwijać i przyniesie owocne efekty dla obu stron. Dzięki wspólnym akcjom marka WITTCHEN może docierać z produktami najwyższej jakości do szerokiej grupy klientów. W tym roku zdecydowaliśmy się znacznie rozszerzyć współpracę i zaoferować klientom sieci Lidl aż 20 rożnych wzorów torebek wykonanych z najwyższej jakości skóry, z najnowszej kolekcji – podsumowuje Monika Wittchen, wiceprezes firmy WITTCHEN.
-
Lidl na polskim rynku chce konkurować nie tylko ceną, ale także wysoką jakością. Dlatego tak bardzo cieszy nas kolejna odsłona współpracy z marką WITTCHEN. Wyciągnęliśmy też wnioski z zeszłorocznej akcji, która cieszyła się tak dużym zainteresowaniem – zainteresowaniem przekraczającym nasze oczekiwania. Na obecną odsłonę akcji zapewniliśmy większą ilość torebek w naszych sklepach – zapowiada Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.
Współpraca z marką WITTCHEN jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii sieci, która zakłada sukcesywne rozbudowywanie oferty o produkty marek z wyższej półki. I tak w ramach akcji promocyjnych sprzedawane były np. buty sportowe marki Nike i Puma, produkty niemieckiego producenta porcelany Villeroy & Boch, a z okazji Dnia Kobiet na półki sklepów trafiły markowe perfumy i wody toaletowe jak Euphoria Blossom Calvina Kleina czy DKNY Golden Delicious Donny Karan.
-
Dostrzegamy duże zainteresowanie produktami premium wśród naszych klientów, dlatego oprócz inwestycji w marki własne, stawiamy także na współpracę z takimi markami jak
WITTCHEN. Analizując 12 lat działania Lidla na polskim rynku widzimy, że udział sprzedaży ubrań i dodatków w całym asortymencie sieci systematycznie rośnie. Według niedawno przeprowadzonego na zlecenie Lidl badania, już co trzeci Polak kupuje odzież i obuwie właśnie w marketach – dodaje Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.
Oferta sieci Lidl ma charakter promocyjny, a liczba towaru w sklepach będzie ograniczona.
Tagi: