Milion książek po 9,90 zł to hasło przewodnie największej książkowej promocji tego lata. Kampania rozpoczęta 27.06 potrwa do 25.07, obejmuje wszystkie kanały sprzedaży firmy Weltbild – katalog wysyłkowy, sklep internetowy Weltbild.pl oraz sieć księgarń.
Ponad 2000 tytułów, łącznie milion egzemplarzy książek w atrakcyjnych cenach przygotował Weltbild w ramach trwającej kampanii. Działania promujące czytelniczy wizerunek marki są jednocześnie akcją rekrutacyjną mającą na celu pozyskanie nowych klientów Weltbildu. Oferta obejmuje szeroki wachlarz tematyczny książek, w którym znajduje się zarówno lekka beletrystyka, poradniki i ambitna literatura z najwyższej półki. Dzięki temu każdy z czytelników będzie mógł znaleźć dla siebie atrakcyjne pozycje.
-
Słuchamy naszych klientów, by móc wyjść naprzeciw ich potrzebom, dlatego dajemy im to, czego oczekują - dobrą literaturę w przystępnych cenach. Promocja jest przygotowana na duża skalę, ograniczona w czasie, jesteśmy przekonani, że przyciągnie uwagę konsumentów i będzie skuteczna. Wierzymy, że dzięki takim działaniom pośrednio wychowujemy również przyszłych czytelników, którzy rozsmakują się w czytaniu i wrócą do nas ponownie – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu Weltbild Polska.
Jarosław Kret, dziennikarz, autor książek „Moje Indie” i „Mój Egipt” na pytanie, dlaczego podczas wakacji należy czytać trzy razy więcej niż normalnie, odpowiada z humorem:
-
Dlatego, że mamy więcej czasu niż normalnie, dlatego, że nie trzeba się męczyć siedząc przed telewizorem, dlatego, że w końcu można się oderwać od komputera i dlatego, że jest tyle świetnych książek do przeczytania, że aż szkoda ich nie przeczytać!
Kampania prowadzona jest z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacyjnych Weltbild Polska, takich jak: kolorowy katalog wysyłkowy (nakład ponad 500 tysięcy egzemplarzy miesięcznie), sklep internetowy Weltbild.pl (trzeci w branży po względem wielkości w Polsce) i baza ok. 900 tys. subskrybentów newsletter oraz plakaty, ulotki, stoły ekspozycyjne, koszulki promocyjne dla sprzedawców w księgarniach własnych Weltbild (40 punktów w całej Polsce).
Dodatkowo akcja wsparta jest zewnętrznymi działaniami promocyjnymi – w radiu i Internecie oraz dedykowanymi spotami kinowymi. Planowaniem kampanii zajął się dział marketingu Weltbild Polska. Kreacje filmowe przygotował Media Format Sp. z o.o., a spoty radiowe firma RS Media.
Zobacz księgarnie Weltbild w centrach handlowych
Tagi: