Charakterystyczne, niebiesko-biało-czerwone prostokątne logo Tommy Hilfiger jest znane na całym świecie. Marka cieszy się ogromną popularnością również w Polsce. A już od października, odzież, obuwie i akcesoria w fabrycznych cenach dostępne będą w Ptak Outlet.
Tommy Hilfiger rozpoczynał swoją karierę od przerabiania jeansów
kupowanych w sklepach Nowego Jorku oraz projektowania t-shirtów. Szybko
otworzył pierwszy butik - po nim kolejny. Aktualnie jego firma zatrudnia
kilkanaście tysięcy pracowników osiągając roczne wpływy przekraczające
15 mld dolarów. Dziś Tommy Hilfiger to prawdziwy potentat świata mody. W
strojach z trójbarwną flagą prezentowali się m.in. Bruce Springsteen,
Mariah Carey, David Bowie, Leonardo Di Caprio, Quincy Jones – Michael
Jackson nosił sweter Hilfigera w czasie promocji albumu HIStory. Jgo
projekty uwzględniają styl życia przeciętnego Amerykanina i tworzone są
na jego kieszeń. Ale wysoką jakość i uniwersalną prostotę produktów
cenią również gwiazdy i celebryci. Ubrania i akcesoria sygnowane logo
Tommyego Hilfigera znajdują uznanie nie tylko wśród amerykańskich
Klientów. Marka cieszy się ogromną popularnością na całym świecie - w
tym oczywiście również w Polsce.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że ta światowa marka postanowiła otworzyć swój sklep firmowy właśnie u nas. Szybko doszliśmy do porozumienia, a ja ze swojej strony bardzo się cieszę, że Tommy Hilfiger zajmie jedną z największych powierzchni handlowych w Ptak Outlet - mówi Tomasz Szypuła, członek Rady Nadzorczej Centrum Targowego PTAK SA.
Jednak okazuje się, że to nie koniec niespodzianek dla klientów. -
Mamy już podpisane umowy z wieloma czołowymi markami - aktualnie finalizujemy negocjacje z kolejnym światowym potentatem. Na razie nie chcę zdradzać szczegółów - powiedzmy, że rozmowy są bardzo zaawansowane i w najbliższych dniach będziemy mogli poinformować o ich efektach – dodaje.
Ptak Outlet ma być nie tylko centrum oferującym odzież, akcesoria, obuwie i kosmetyki czołowych marek w fabrycznych cenach. Inwestor chce wykorzystać potencjał Łodzi w branży odzieżowej tak, żeby inwestycja stała się również centrum mody i stylu, w którym swój dorobek będą mogli prezentować młodzi projektanci z łódzkich uczelni. -
Jestem przekonany, że uda nam się wykreować kilka nowych marek, które w przyszłości będą mogły z powodzeniem konkurować na rynku. Oczywiście powstaną też nowe miejsca pracy, co także ma znaczenie dla naszego regionu - mówi Tomasz Szypuła, członek Rady Nadzorczej Centrum Targowego PTAK SA.
Otwarcie największego w Polsce centrum typu outlet zaplanowano na 13 października tego roku.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Ptak
Tagi: