Bogate portfolio centrum handlowego Ogrody zostało poszerzone o dwie polskie marki: Cukiernię Sowa (lokal franczyzowy) oraz salon z kosmetykami Ziaja. Obydwie marki właśnie podpisały z centrum umowy najmu powierzchni handlowej. Cukiernia Sowa, punkt ogólnopolskiej sieci znanej z doskonałych wyrobów cukierniczych, o tradycji sięgającej 1946 roku, zajmie lokal o powierzchni 68 mkw., znajdujący się na parterze nowej części centrum. Salon firmy Ziaja, polskiego producenta doskonale znanych i cenionych kosmetyków bazujących na naturalnych składnikach, znajdzie się na pierwszym piętrze i zajmie powierzchnię 25 mkw.
Obecnie w zmodernizowanej części galerii dla klientów jest już otwartych 27 sklepów. Swoje salony w przebudowanej części Ogrodów otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Deichmann, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Vision Express, Matras, Wojas, Quiosque, Apteka Centrum, Lara Fabio, Orange, Crux, YES, Esotiq, pralnia Perfect Clean, Plus GSM, T-mobile, In Medio, Play, Marilyn, Piekarnia Raszczyk, Kantor, Yves Rocher oraz Apart na pasażu w formie dwóch stoisk. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Stopień komercjalizacji Ogrodów po rozbudowie przekroczył już 70%.
Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, m.in. Media Markt, Reserved, H&M, New Yorker, Cropp Town, Mohito, Camaieu, Sizeer, Rossmann, home&you, McDonald’s, Lavard, Apart, Trojan Horse, Grycan, Ochnik, Dobre Smaki, Brange, Delikatesy Kogutek, Jubimax, Swiss, Jubirex, Centrum Wczasowe Wakacje.pl oraz wielosalowe kino.
Tagi: