Grupa Kapitałowa Intersocks, będąca od 2010 roku wyłącznym dystrybutorem marki Crocs w 7 krajach Europy Środkowej, w tym m.in. w Polsce, planuje w przyszłym roku uruchomić kolejne punkty sprzedaży kultowego obuwia. Aktualnie sieć salonów w Polsce liczy 9 sklepów własnych i jeden franczyzowy.
Pierwszy sklep Crocs w Polsce został otwarty w Galerii Malta w Poznaniu. -
Po sukcesie podjęliśmy decyzję o dalszej ekspansji marki Crocs (...) - mówi Damian Nowicki, product manager Crocs.
Do końca tego roku obecny stan liczby sklepów nie ulegnie zmianie, jednak już na początku 2015 r. planowane jest otwarcie salonu w galerii handlowej we Wrocławiu zlokalizowanej przy ul. Legnickiej 58. -
Aktualnie rozważamy także inne lokalizacje, lecz ostateczne decyzje będą podjęte w pierwszym kwartale 2015 roku - informuje Damian Nowicki. Jak podkreśla product manager marki Crocs, strategia firmy opiera się na otwieraniu sklepów w galeriach i centrach handlowych o najwyższym potencjale, ponieważ to gwarantuje dalszy rozwój sieci. -
W naszej ocenie sklepy w centrach miast przegrywają konkurencję z galeriami i centrami handlowymi, gdzie oferta dla potencjalnego klienta jest dużo bardziej atrakcyjna - dodaje.
Intersocks posiada wyłączność na dystrybucję marki Crocs w Polsce, Słowenii, Rumunii, Bułgarii, Serbii, Chorwacji oraz w Bośni i Hercegowinie.
Tagi: