Ekspansja zagraniczna Sizeer trwa. Właściciel marki, firma Marketing Investment Group uruchomił kolejne salony na rynku niemieckim i czeskim, a także umacnia swoja pozycję w Polsce – kolejne sklepy pojawiły się w Wilmfersdorfer Arcaden (Berlin), Avion (Ostrawa) oraz w Gdyni.
Marketing Investment Group może się poszczycić już sześcioma zagranicznymi salonami Sizeer. Ostatnie salony zostały otwarte 4 lipca w Berlinie (CH Wilmersdorfer Arcaden) 23 lipca w Ostrawie (CH Avion). Ich powierzchnia liczy, odpowiednio, 132 m kw. i 172 m kw. Oba salony zachęcają do wejścia nie tylko modną ofertą butów, odzieży i akcesoriów w streetwear’owym stylu, ale także odświeżonym, butikowym wnętrzem. W obu zamontowano także słynny już Green Wall, który zadebiutował w Sizeer w marcu 2012 roku będąc jednocześnie pierwszym takim ożywieniem przestrzeni sklepu w Polsce.
W tym samym czasie, MIG dba również o pozycję marki Sizeer na rodzimym rynku. -
Stawiamy na dynamiczny rozwój marki w Europie i umocnienie ugruntowanej już pozycji w Polsce. Ekspansja na rodzimym rynku następuje głównie przez otwarcia salonów w najlepszych centrach handlowych w topowych lokalizacjach największych miast – opowiada Dominik Królikowski, kierownik marketingu w grupie MIG. 73. polski salon Sizeer został otwarty w centrum handlowym w Gdyni przy ul.Kazimierza Górskiego 2 i zajął powierzchnię 128 m kw.
Sizeer to europejska sieć niemal 80 salonów multibrandowych z obuwiem i odzieżą oraz nowoczesne sklepy internetowe. Jest to miejsce, w którym sportstyle’owa wygoda łączy się z energetyczną modą ulicy. Efektem tego spotkania jest stylowa i klimatyczna przestrzeń, w której każdy fan sneaker’owego stylu poczuje się jak u siebie.
Tagi: