Marka Bytom, specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży kolekcji męskich, rozwija sieć dystrybucji na terenie całej Polski. Planowana powierzchnia sieci detalicznej na koniec 2015 r. ma osiągnąć 10,3 tys. m kw.
W samym listopadzie nowe salony Bytom pojawiły się na mapie Polski wraz z inauguracją galerii w Stalowej Woli zlokalizowanej przy ul. Fryderyka Chopina (5.11), parku handlowego w Kobierzycach położonego przy ul. Czekoladowej oraz bydgoskiego centrum handlowego znajdującego się przy ul. Wojska Polskiego (13.11). W połowie miesiąca marka dołączyła do grona najemców galerii przy ul. Wyszogrodzkiej w Płocku i tego samego dnia miało miejsce ponowne otwarcie salonu Bytom w szczecińskim centrum przy Al. Wyzwolenia, gdzie sklep został przeniesiony na 1. piętro.
Salony sieci Bytom zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. W IV kwartale 2015 roku spółka kontynuuje strategię powiększania powierzchni handlowej.
Tagi: