Rekordową popularnością w miniony weekend cieszyło się centrum handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, drugi obiekt należący do Gemini Holding. W niedzielę 1 czerwca odwiedziło je ponad 22 tys. osób!
–
Zarówno otwarcia nowych salonów tj. Reserved i Monnari oraz atrakcyjne eventy organizowane przez nas w tym dniu przyciągnęły do Gemini całe rodziny, co wpłynęło na tak wysoką odwiedzalność. Nasi najemcy przygotowali atrakcyjne promocje, a na najmłodszych czekały specjalnie zorganizowane atrakcje i zabawy – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. –
Działania te zostały przeprowadzone zgodnie z obecną strategią obiektu. Rozbudowane Gemini Park to Centrum Handlowe z bogatą ofertą dla całych rodzin, które sprzyja przyjemnym zakupom i rozrywce – dodaje K. Brączek.
Rekordową odwiedzalność zaobserwowali także najemcy obiektu. –
Nowo otwarty salon Monnari w Gemini Park Bielsko-Biała w miniony weekend zanotował zarówno bardzo wysoki obrót, jak
i rekordową liczbę paragonów. Wyprzedany został cały asortyment ze sklepu, a kolejki do przymierzalni i do kas sięgały aż na pasaż! Klientów z pewnością przyciągnęły nagłośnione w mediach oraz wśród klientek marki promocje, które obejmowały 50 proc. rabatu na naszą kolekcję – mówi Katarzyna Kostacińska, marketing manager w firmie Monnari.
W Gemini Park Bielsko-Biała niedawno zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej, powierzchnia obiektu to ponad 40 tys. mkw. GLA, na której znajduje się 120 sklepów z branży modowej, usługowej oraz rozrywkowej. Zgodnie z przyjętą strategią, po rozbudowie Gemini Park Bielsko-Biała dysponuje kompleksową, bogatą ofertą skierowaną dla całych rodzin. Większość najemców centrum to znane marki o zasięgu europejskim i krajowym, ale wśród nich są także regionalni przedsiębiorcy, którzy wyróżniają obiekt na tle konkurencji.
Tagi: