Październik br. był najlepszym miesiącem sprzedażowym od otwarcia Galerii Katowickiej, pomijając świąteczny grudzień 2014, kiedy to sprzedaż była aż o 50 proc. wyższa niż w tym samym okresie roku 2013. Pomimo otwarcia nowego obiektu handlowego w centrum Katowic, wartość sprzedaży w Galerii Katowickiej w październiku tego roku była wyższa aż o 20 proc. niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.
Miniony miesiąc dla Galerii Katowickiej był rekordowy nie tylko pod względem wartości sprzedaży, ale również liczby odwiedzających. Od zeszłego roku liczba klientów Galerii stale rośnie, w 2015 r. wzrosty miesiąc do miesiąca sięgają nawet 30 proc. Jeszcze nie tak dawno Galeria Katowicka odnotowała przekroczenie progu 1 mln, a następnie 1,1 mln klientów. W październiku br., w okresie poprzedzającym o co najmniej miesiąc rozpoczęcie gorącego sezonu świątecznych zakupów, Galerię Katowicką odwiedziło ponad 1,2 mln osób oraz wielokrotnie 50 tyś. osób dziennie.
–
Widzimy jak obiekt się zmienia. W Galerii Katowickiej utrzymujemy trend dużych wzrostów już od dłuższego czasu. Wyniki bardzo nas satysfakcjonują i mobilizują do kolejnych aktywności. Z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie grudzień tego roku – mówi Ewa Spychalska, dyrektor Galerii Katowickiej.
Na rezultaty Galerii Katowickiej wpływa optymalny dobór najemców, znanych i cieszących się popularnością marek, a także pozyskanie nowych, niedostępnych dotąd w stolicy Górnego Śląska.
– Wyróżnia nas także strategia działania i wysoka aktywność marketingowa. W październiku przeprowadziliśmy aż trzy różne kampanie i akcje pro-sprzedażowe, oddziaływające na klientów na różnych poziomach motywacji. Oprócz działań wspierających sprzedaż zrealizowaliśmy kilkanaście różnych wydarzeń w ramach Projektu Wyższy Poziom*. Razem z Fashion TV, Avant Models i Glamour zorganizowaliśmy także Katowice Fashion Week. Była to pierwsza tak duża impreza tej rangi na Śląsku – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu
i PR Galerii Katowickiej.
Galeria Katowicka jest zlokalizowanym w ścisłym centrum stolicy Górnego Śląska kompleksem handlowo-usługowym o powierzchni 53 tys. m kw., na której znajduje się ponad 250 sklepów, lokali i punktów. Posiada dwupoziomowy podziemny parking na 1 200 samochodów, jest bezpośrednio połączona z dworcami kolejowym i autobusowym komunikacji miejskiej.
Wśród najemców Galerii Katowickiej znajdują się m.in.: TK Maxx, Samsung Saturn Store, Estee Lauder, M∙A∙C, iSpot, Tous, English Home, Ryłko, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, Smyk, 4 Faces, aTab, Duka, Tiger oraz Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych marek, w tym: Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce & Gabbana i innych.
* Realizowany przez Galerię Katowicką Projekt Wyższy Poziom przybliża mieszkańcom bogatą ofertę kulturalną i edukacyjną regionu, wspiera najciekawsze inicjatywy oraz umożliwia aktywne uczestniczenie w większości z nich. Projekt został doceniony przez ekspertów Narodowego Centrum Kultury za rolę w redefiniowaniu funkcji kultury w przestrzeni publicznej i uznany za jedną z 20 najlepszych inicjatyw kulturalnych w Polsce.
Tagi: