Nowy punkt Subway znajdzie się w przestronnym ogródku restauracyjnym (food court) z widokiem na zielony amfiteatr i zewnętrzną część rekreacyjną obiektu. To bardzo dobra lokalizacja dla restauracji, ze względu na duży przepływ potencjalnych klientów. W Polsce ponad połowa wszystkich placówek tej sieci mieści się właśnie w centrach handlowych. Razem z głównymi ulicami miast, centra handlowe stanowią najbardziej pożądaną przez restauratorów lokalizację.
Lokal zajmie powierzchnię 44,5 m kw. i urządzony będzie według nowego stylu „Metropolitan”. To świeżo wprowadzony do Europy, ekskluzywny wystrój wnętrz sieci Subway, łączący elementy wcześniejszego projektu z nowoczesnością i nawiązaniem do ciepłych, ceglanych przestrzeni. Około 97% klientów sieci biorących udział w ocenie nowego wystroju, określiło go jako „bardzo pozytywny” lub „pozytywny”.
Pierwsza restauracja słynąca z amerykańskich sandwiczy została otwarta w Olsztynie w 2011 r. w domu handlowym przy Al. Piłsudskiego 10/14. Teraz jej właściciel otwiera swój trzeci lokal pod takim samym szyldem. -
Przystępując do sieci franczyzowej liczyłem na rozwój globalnej marki, a przez to na większą rozpoznawalność i co za tym idzie – większe obroty. Będąc przedsiębiorcą korzystam także z doświadczenia sieci Subway, nie muszę wymyślać wszystkiego od nowa. Jednak najważniejsze dla mnie jest to, że własny biznes pozwala mi realizować moje marzenia i pasje, daje mi niezależność – komentuje Jarosław Wojciechowski, franczyzobiorca sieci.
Sieć Subway jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią franczyzową na świecie z restauracjami szybkiej obsługi, które wyróżnia na tle konkurencji to, że oferowane przez nie sandwicze zawsze robione są na oczach klienta i wedle jego życzenia. Poza sandwiczami i apetycznymi sałatkami, w nowym lokalu sieci w Olsztynie będzie można znaleźć wrapy, napoje z dystrybutorów i w butelkach, jabłka, ciasteczka, muffinki, chipsy oraz zestawy dla najmłodszych Kid’s Pack.
Tagi: