Wywodząca się z Antwerpii marka Kipling jest belgijskim producentem torebek i kobiecych akcesoriów. Obecny na rynku od 1987 roku brand wyróżnia się charakterystycznym designem i zabawnym logo wykorzystującym wizerunek małpki. Nazwa nawiązuje do nazwiska autora „Księgi Dżungli” – brytyjskiego pisarza Rudyarda Kiplinga. Jego pełna przygód i pozytywnej energii twórczość świetnie oddaje ducha marki.
Produkty Kipling projektowane są z myślą o nowoczesnych, aktywnych mieszkankach miast, które pragną wyglądać stylowo w każdej sytuacji. W ofercie znajdziecie torebki na co dzień, sportowe, wieczorowe i podróżne – wszechstronna kolekcja skierowana jest do współczesnych kobiet, które z powodzeniem łączą różne role życiowe i potrzebują praktycznych akcesoriów na różnorodne okazje.
Koncept House of Kipling inspirowany jest radosną atmosferą życia rodzinnego, co wyrażają m.in. jasne barwy będące tłem dla prezentowanej kolekcji. Wystrój warszawskiego sklepu podkreśla to, co najbardziej charakterystyczne w wizerunku marki – unikalny styl, zabawny design oraz wszechstronność kolekcji. Koncept salonu znany jest już na całym świecie. Od grudnia 2013 roku ponad 150 salonów marki zostało zaaranżowanych w stylu House of Kipling.
-
Zależy nam na rozwoju marki Kipling w Polsce i zaprezentowaniu jej jako modnej, a jednocześnie praktycznej i dostępnej. Zapraszamy wszystkie Polki do wizyty w salonie w Warszawie. Wierzymy, że będą pozytywnie zaskoczone szerokim asortymentem torebek i akcesoriów – powiedział prezes Richard Macey.
Znana z zawrotnych wyników sprzedaży 30 torebek na minutę, marka Kipling nie jest już kojarzona jedynie ze swoim flagowym produktem – torbami z marszczonego nylonu. Polskie klientki z pewnością będą zaskoczone różnorodnością modeli toreb i akcesoriów wykonanych z najwyższej jakości materiałów, jak np. skóra, dostępnych w stylowej gamie kolorystycznej.
Tagi: