KiK konsekwentnie realizuje przyjętą strategię

2017-07-12 | 10:00

W strategii sieci bardzo ważne miejsce zajmują także działania, których celem jest pogłębianie relacji z klientami. Tradycją stały się już osiągające wysoką frekwencję, uroczyste otwarcia nowych sklepów, na które za pośrednictwem mediów zapraszani są mieszkańcy danej miejscowości i okolic.

KiK aktywnie działa także w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, angażując się w projekty mające na celu wspieranie lokalnych społeczności i promocję wartościowych postaw. Jedną z takich inicjatyw był zakończony w styczniu tego roku ogólnopolski plebiscyt "Kobieta Roku KiK", do którego zgłosiło się niemal 1,5 tys. uczestniczek. Jego ideą było wyłonienie i uhonorowanie wyjątkowych Polek, które choć nie są znanymi gwiazdami mediów spoglądającymi na nas z ekranów telewizorów, są prawdziwymi bohaterkami zwykłej-niezwykłej codzienności.

Od początku działalności w Polsce, KiK w swojej strategii mocno stawia na nowe media.

- Wykorzystujemy nowoczesne kanały, bo stwarzają wyjątkowe możliwości realizacji naszego celu, jakim jest ciągłe pogłębianie relacji z klientami – wyjaśnia Dyrektor Generalny KiK. – W sieci możemy nie tylko komunikować o naszej ofercie i aktywnościach, ale przede wszystkim na bieżąco odbierać opinie i wrażenia klientów, jednocześnie wchodząc z nimi w często inspirujący dla nas dialog – dodaje.

KiK aktywnie prowadzi fanpage na Facebooku, który w pierwszej połowie tego roku przekroczył granicę 600 tys. „lubiących” go fanów. Regularnie aktualizowany profil jest popularnym i wiarygodnym źródłem informacji na temat obowiązujących promocji, ofert, planowanych otwarć sklepów czy organizowanych konkursów. Jego uzupełnienie stanowi z kolei blog, a od maja także oficjalny  profil marki na Instagramie, oferujące ciekawe porady modowe i wnętrzarskie, będące dla czytelników także źródłem wielu inspiracji.

– Naszym założeniem jest być blisko klientów jako marka, która nie tylko dostarcza modną odzież i dodatki, ale także wyznacza trendy i oferuje wartość dodaną w postaci serwisu klienckiego dopasowanego do potrzeb odbiorców. Wytrwale realizujemy tę strategię, bo pozwala nam skutecznie zdobywać najcenniejszy rynkowy kapitał: zaufanie klientów – podsumowuje Mariusz Kulik.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK konsekwentnie realizuje przyjętą strategię

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.