W strategii sieci bardzo ważne miejsce zajmują także działania, których celem jest pogłębianie relacji z klientami. Tradycją stały się już osiągające wysoką frekwencję, uroczyste otwarcia nowych sklepów, na które za pośrednictwem mediów zapraszani są mieszkańcy danej miejscowości i okolic.
KiK aktywnie działa także w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, angażując się w projekty mające na celu wspieranie lokalnych społeczności i promocję wartościowych postaw. Jedną z takich inicjatyw był zakończony w styczniu tego roku ogólnopolski plebiscyt "Kobieta Roku KiK", do którego zgłosiło się niemal 1,5 tys. uczestniczek. Jego ideą było wyłonienie i uhonorowanie wyjątkowych Polek, które choć nie są znanymi gwiazdami mediów spoglądającymi na nas z ekranów telewizorów, są prawdziwymi bohaterkami zwykłej-niezwykłej codzienności.
Od początku działalności w Polsce, KiK w swojej strategii mocno stawia na nowe media.
- Wykorzystujemy nowoczesne kanały, bo stwarzają wyjątkowe możliwości realizacji naszego celu, jakim jest ciągłe pogłębianie relacji z klientami – wyjaśnia Dyrektor Generalny KiK. – W sieci możemy nie tylko komunikować o naszej ofercie i aktywnościach, ale przede wszystkim na bieżąco odbierać opinie i wrażenia klientów, jednocześnie wchodząc z nimi w często inspirujący dla nas dialog – dodaje.
KiK aktywnie prowadzi fanpage na Facebooku, który w pierwszej połowie tego roku przekroczył granicę 600 tys. „lubiących” go fanów. Regularnie aktualizowany profil jest popularnym i wiarygodnym źródłem informacji na temat obowiązujących promocji, ofert, planowanych otwarć sklepów czy organizowanych konkursów. Jego uzupełnienie stanowi z kolei blog, a od maja także oficjalny profil marki na Instagramie, oferujące ciekawe porady modowe i wnętrzarskie, będące dla czytelników także źródłem wielu inspiracji.
– Naszym założeniem jest być blisko klientów jako marka, która nie tylko dostarcza modną odzież i dodatki, ale także wyznacza trendy i oferuje wartość dodaną w postaci serwisu klienckiego dopasowanego do potrzeb odbiorców. Wytrwale realizujemy tę strategię, bo pozwala nam skutecznie zdobywać najcenniejszy rynkowy kapitał: zaufanie klientów – podsumowuje Mariusz Kulik.