Sieć KiK od początku działalności na polskim rynku konsekwentnie i z sukcesami stawia na dwa kluczowe obszary: jakość obsługi i pogłębianie relacji z klientami. W ciągu 5 lat obecności w Polsce sieć KiK rozrosła się do 170 sklepów, a docelowo zamierza otworzyć ich w sumie około 650.
Skala i dynamika ekspansji robią wrażenie, choć leżąca u ich podstaw strategia marketingowa pozbawiona jest spektakularnych elementów. Zamiast biznesowych rewolucji KiK postawił bowiem na rzetelne stosowanie sprawdzonych zasad i narzędzi, jednocześnie wzbogacając je o rozwiązania i możliwości dostępne dzięki nowym technologiom.
W centrum strategii firmy od początku znalazł się klient. I nie chodzi tu o biznesowy slogan, ale o realne działania. Choćby takie jak to, że lokalizacje sklepów wybierane są zawsze pod kątem wygody kupujących, w przestronnych, łatwo dostępnych wnętrzach usytuowanych w galeriach i parkach handlowych lub na dużych osiedlach oraz deptakach. W związku zaś z tym, że oferta marki jest kierowana do bardzo szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców, kluczowa jest także elastyczność i wysoki poziom obsługi. O tym, że pracownicy KiK skutecznie odpowiadają na to wyzwanie, świadczy m.in. przyznany KiK-owi już drugi rok z rzędu Złoty Laur Klienta w kategorii "jakość obsługi".
To dla nas bardzo cenne wyróżnienie, bo pochodzi wprost od naszych klientów. Takie nagrody są nie tylko przyjemne, ale przede wszystkim stanowią jasny sygnał, że podążamy właściwą ścieżką rozwoju. Jednocześnie też motywują nas do dalszej pracy nad ciągłymi usprawnieniami i ulepszeniami, bo zawsze znajdzie się na nie miejsce
– podkreśla Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK w Polsce.