Międzynarodowa marka Kari, której pierwszy w Polsce sklep otwarty został 25 maja 2012 roku w Radomiu, planuje otwarcia kolejnych salonów i zapowiada rozwój za pomocą systemu franczyzowego.
Aktualnie Kari liczy w Polsce 33 sklepy, a od października 2013 r. prowadzi również sprzedaż internetową. W tym roku sieć sprzedaży powiększyła się już o 2 nowe punkty handlowe, a do końca 2014 r. planowanych jest jeszcze 6 otwarć. Lokalizacje nowych sklepów nie są jeszcze znane, przedstawiciele marki są w trakcie negocjacji warunków współpracy.
Dotychczas marka Kari otwierała w Polsce wyłącznie sklepy firmowe, jednak od pewnego czasu rozważa także rozpoczęcie współpracy franczyzowej. -
Na chwilę obecną nie oferujemy jeszcze możliwości współpracy franczyzowej, ale pracujemy nad wprowadzeniem takiego rozwiązania. Widzimy, że jest zainteresowanie tą formą działalności, bo często otrzymujemy pytania, co do możliwości podjęcia współpracy. Chcemy wkrótce umożliwić prowadzenie tego typu działalności - mówi Sławomir Świętochowski, dyrektor zarządzający Kari Poland.
W Polsce wszystkie salony Kari działają w centrach i galeriach handlowych. Marka obecna jest w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w których handel skupiony jest głównie w centrach handlowych.
Tagi: