Premiera najnowszego konceptu sklepowego KappAhl w Polsce będzie miała miejsce już tej jesieni w Warszawie. W trzech sklepach KappAhl zaprezentuje całkowicie nowy koncept, gdzie zarówno samo środowisko sklepu, wygląd grafiki czy ekspozycja towaru przejdą totalną transformację. Efektem tych zmian będzie całkowicie nowe doświadczenie zakupowe, gdzie moda, inspiracja i łatwe zakupy stoją na pierwszym miejscu.
-
Stworzyliśmy całkowicie nowoczesny koncept sklepowy dopasowany do naszych klientów i do KappAhl - mówi Johan Åberg, CEO KappAhl.
Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. Efektem tych rozmów jest nowoczesny, elastyczny koncept oferujący klientom inspirację i liczne porady.
-
Wysoko na liście życzeń naszych klientów było pragnienie, aby zakupy były łatwe. Dlatego też skupiliśmy się na tym, aby pomóc naszej klientce odnaleźć się w nowym otoczeniu i pokierować ją ku poszukiwanym produktom - mówi Camilla Wernlund, concept manager w KappAhl.
Nowy koncept zaprasza klientów do KappAhl, gdzie przyjazne środowisku wyposażenie, uzupełnione światłem i ciepłymi barwami, daje poczucie przestrzeni. Ciepły i przyjazny styl charakteryzuje wszystko wokół, począwszy od grafiki, aż po przewodniki i wskazówki zakupowe.
-
Nasze motto brzmi „For You”. Cokolwiek robimy, robimy dla naszych klientów, upewniając się, że im to idealnie pasuje
- wyjaśnia Camilla Wernlund.
W chwili obecnej trwają prace związane z wprowadzeniem nowego konceptu w trzech warszawskich centrach handlowych - jednym zlokalizowanym przy ul. Górczewskiej 124, kolejnym znajdującym się przy ul. Ostrobramskiej 75c oraz w KEN Center. Pierwszy sklep KappAhl w nowym koncepcie zostanie otwarty już 30 października w KEN Center w Warszawie.
Tagi: