Od 6 listopada trwa świąteczna akcja prosprzedażowa Komfortu. Marka promuje trzy nowe wzory dywanów i zachęca 50% rabatami. Działania wsparte zostały kampanią reklamową w telewizji i internecie, outdoorze, gazetką promocyjną, a także materiałami POS.
Timing akcji nawiązuje do Świąt Bożego Narodzenia. Okres przedświąteczny to szalony czas zakupów i przygotowań.
-
Każda pani domu chce, aby w Święta jej dom wyglądał wyjątkowo i odświętnie, a nowy dywan doskonale odmieni wnętrze. W ramach akcji szczególnie promujemy trzy dywany: puszysty shaggy Portofino, orientalny Mesta o wzorze inspirowanym modną marokańską koniczyną oraz bardzo efektowny Belis ozdobiony pięknym kwiatowym wzorem. Każdy z nich adresowany jest do innej grupy konsumentek – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.
Od 6 listopada w ofercie Komfort pojawiło się wiele nowych wzorów dywanów, z którymi można zapoznać się na komfort.pl lub w dystrybuowanej gazetce promocyjnej. Dodatkowo marka wprowadziła do oferty nowe kategorie produktów: koce, pledy i poduszki, które dopełniają ofertę dekoracji do domu.
Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa. 15-sekundowy spot emitowany jest od 13 listopada w telewizji TVN, TVP1, TVP2, TVN Style, TVN7, TVN24, a także na kanałach tematycznych TVP. Fabuła stanowi kontynuację linii kreatywnej, prezentowanej we wcześniejszych kampaniach. Bohaterami jest para młodych ludzi z sympatyczną i bardzo rezolutną córką. Żartobliwa i lekka formuła konsekwentnie nawiązuje do procesu wybierania produktów (tym razem dywanu) oraz podejmowania decyzji, jednocześnie ukazując różnorodność oferty, atrakcyjne okazje cenowe oraz profesjonalne doradztwo, które jest jednym z wyróżników sieci.
Kampania realizowana jest również w internecie, outdorze oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży. W sklepach sieci pojawiły się dedykowane bannery, hangery, plakaty oraz przede wszystkim gazetka promocyjna, prezentująca świąteczną ofertę i inspirująca do zakupów.
Tagi: