Jesienna kampania reklamowa Delikatesów Alma to przede wszystkim przekaz, że dobre jedzenie wcale nie musi być drogie. W skład działań promocyjnych weszły m.in. kampanie produktów Food&Joy, Evergood oraz Krakowskiego Kredensu.
Food&Joy
W październiku ruszyła w prasie ogólnopolskiej promocja wybranych produktów brandu oferowanych klientom w doskonałych cenach. Cykl otworzył layout „Mozarella buffala i oliwa”, kolejno prezentowane były layouty „Passata i pomidory w puszce” i „Ravioli z ricottą i szpinakiem i ser grana padano” W prasie pojawią się jeszcze kolejne layouty, a kampania zakończy się w grudniu.
Delikatesy Alma
Jednocześnie 22 października ruszyła kampania radiowa Delikatesów Alma. Kampania osadzona jest w stylistyce Pana Tadeusza i celem jej jest promocja cenowa produktów oraz podkreślenie ich wyróżników i prawdziwej jakości.
Emisje obejmą najpopularniejsze stacje ogólnopolskie – RMF FM, RADIO ZET, Radio TO FM, Radio RMF Classic, Radio Chili Zet. Działania zostały wzmocnione emisjami w prasie ogólnopolskiej – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polityka/Wprost.
Evergood
Przełom października i listopada to czas kampanii prasowej produktów marki Evergood. Kampania obejmie następujące tytuły prasowe – Newsweek, Polityka, Gala, Viva, Claudia
Krakowski Kredens
W listopadzie rozpocznie się kampania prasowa Krakowskiego Kredensu. Przeprowadzona zostanie w szerokiej grupie tytułów prasowych – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost, Do Rzeczy, Polityka, Gala, Viva, Grazia; Forbes, Claudia, Kuchnia, Elle, Glamour, Wysokie Obcasy Extra, Twój Styl, Pani. Łącznie ukaże się niemal 100 reklam i sesji świątecznych.
Tagi: