JYSK posiada obecnie 2200 sklepów w 36 krajach, ale historia sieci rozpoczęła się w Danii 36 lat temu. Posiadając dużą konkurencję w Polsce, JYSK nawiązuje do swojego skandynawskiego pochodzenia.
W najbliższych miesiącach JYSK w Polsce będzie koncentrował uwagę na swoich skandynawskich korzeniach. Jest to okazja do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać darmowe wakacje w Danii. Jest to część długoterminowej kampanii podkreślającej skandynawskie korzenie JYSK oraz wartości, które stanowią fundamenty JYSK. Hasłem promocyjnym będzie: „JYSK – Scandinavian Sleeping&Living” – ponadto kolory, język i ton wypowiedzi wykorzystywany w marketingu JYSK będzie w coraz większym stopniu oparty na skandynawskich korzeniach JYSK.
-
Firma JYSK jest pochodzenia skandynawskiego, co znajduje odzwierciedlenie w naszej kulturze i sposobie prowadzenia biznesu. W JYSK jesteśmy dumni z naszego skandynawskiego pochodzenia i chcemy, aby nasze skandynawskie korzenie były widoczne dla naszych klientów - mówi country manager Piotr Padalak.
Na początku klienci JYSK doświadczą małego kawałka Skandynawii dzięki partnerstwu JYSK i VisitDenmark. W konkursie pod hasłem „JYSK - Skandynawskie Boże Narodzenie” do wygrania będzie wycieczka do Danii. Projekt współpracy powstał z chęci komunikowania przez JYSK swoich korzeni – z kolei działania VisitDenmark mają na celu przyciągnąć jak największą liczbę turystów do Danii.
-
Współpraca z JYSK daje nam świetną szansę, aby połączyć historię Danii z bardzo dobrze znaną i szanowaną duńską marką - mówi Anja Harald Hartung Sfyrla, branding director VisitDenmark.
Wspólna kampania, która rozpoczęła się w listopadzie, jest przeprowadzona w wielu krajach w całej Europie. Inicjatywa powstała w wyniku udanej współpracy między JYSK i VisitDenmark w Chinach, gdzie połączone, uzupełniające się akcje marketingowe dotyczące Danii i Skandynawii był przeprowadzone w sklepach JYSK - tam też była możliwość wygrania wakacji w Danii.
Tagi: