Program lojalnościowy sieci drogerii Dayli działa już od 3 miesięcy i właśnie przekroczył 150 tysięcy lojalnych klientów, którzy zdecydowali się założyć kartę Dayli plus i korzystają ze specjalnych ofert.
-
Bardzo się cieszymy, że po niespełna 3 miesiącach od uruchomienia programu lojalnościowego w naszych drogeriach udało nam się zachęcić do programu aż tylu klientów. Ilość uczestników programu lojalnościowego jest dowodem na to jak bardzo klienci oczekują nowych rozwiązań, atrakcyjnych ofert i dodatkowych benefitów - opowiada Anna Wierzbicka, dyrektor generalny Dayli.
Program lojalnościowy Dayli plus wyróżnia się spośród innych programów przede wszystkim swoją innowacyjnością, którą cechuje nagradzanie klientów w krótkim terminie. -
Nieustannie komunikujemy się z naszymi klientami poprzez newslettery, sms, stronę www i fb oraz zamieszczanie ofert w naszej gazetce promocyjnej - podkreśla Anna Wierzbicka.
Tagi: