Jula w nowej odsłonie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-08-16 | 13:07
Wygodniejsza porównywarka, więcej informacji o produktach czy sklepach, interaktywna wersja gazetki oraz bardziej przejrzysty układ to tylko niektóre z cech nowej strony jula.pl. Od 12 sierpnia klienci szwedzkiego multimarketu będą mogli korzystać z nowej odsłony strony nie tylko na komputerach czy tabletach ale również na smartfonach.
Nowa strona marki Jula to nie tylko zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do informacji o produktach jest szybszy i pełniejszy. Do nowej strony dodano wiele funkcjonalności, a dzięki zastosowaniu technologii Virtusize jest ona unikalna w swojej branży.
Od 12 sierpnia, każdy kto skorzysta z serwisu będzie mógł w prostszy i bardziej precyzyjny sposób zapoznać się z szerokim asortymentem multimarketu Jula. Klient będzie miał możliwość przygotowania swojej wizyty w sklepie, na przykład korzystając z listy zakupów. Strona zapewni również możliwość zapisania historii danego wyszukiwania oraz paragonu i numeru artykułu. Co więcej, udoskonalona zostanie opcja „Moje konto”, dostępna dla członków JulaClub. Ciekawą i unikalną funkcją jest zastosowana technologia Virtusize, która pozwala dobierać rozmiary ubrań. Dzięki temu można sprawdzić, czy ubranie będzie pasować już podczas oglądania go na komputerze czy smartfonie. Także sprawdzenie dostępności produktów stanie się prostsze - przed wizytą w sklepie będzie można sprawdzić czy dany produkt jest w wybranym multimarkecie.
- Zmiana designu to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko naszych produktów, ale także całej organizacji. Wierzymy, że wraz z nowym wyglądem strona przyniesie także nową jakość poprzez lepszy dostęp do informacji o naszej ofercie. Celem naszych działań, jak zawsze w przypadku Jula, jest zmieniać się na lepsze dla naszych klientów. Pragniemy, aby nasi klienci zawsze mogli znaleźć to, czego szukają – w prostszy i bardziej przejrzysty sposób – mówi Daniel Adamiuk, country manager Jula Poland.
- Choć naszym głównym kanałem sprzedaży są sklepy, to obecność w świecie cyfrowym jest dla nas tak samo ważna jak dla wiodących firm handlu elektronicznego. Nasza strona internetowa to nowe, wygodne narzędzie, które ma pomóc Klientom w robieniu zakupów. Jest ona bardziej czytelna, łatwiejsza w obsłudze i będzie zawierać wiele przydatnych funkcji. Wszystko to zapewni Jula unikalną pozycję na rynku – powiedział mówi Joachim Frykberg, dyrektor generalny Jula AB.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-11-12 do 2014-11-18

Jula w nowej odsłonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.