W multimarketach Jula na klientów czeka nowy, bezpłatny katalog jesień-zima 2014. Na 440 stronach przedstawiona została oferta ponad 14 tysięcy produktów, w tym marek własnych niedostępnych w innych sieciach.
Katalog, podobnie jak asortyment w sklepach, podzielony został na 8 kategorii produktowych: Narzędzia i maszyny, Artykuły budowlane i farby, Elektryka i oświetlenie, Odzież i artykuły BHP, Ogród, Wypoczynek, Artykuły motoryzacyjne oraz AGD i RTV. Klienci znajdą w nim zarówno narzędzia do remontu domu, do ogrodu czy garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD, a także akcesoria motoryzacyjne. W Jula produkty dla siebie odnajdą wielbiciele zarówno żeglarstwa, jazdy na rowerze, myśliwi, wędkarze, ogrodnicy czy wielbiciele jednośladów (oczywiście nie zapominając o czterech kółkach).
-
Nowe narzędzia marketingowe są dla nas ważne. W tym roku poświęciliśmy dużo energii na to, aby uruchomić nową, bardziej funkcjonalną stronę internetową, na której informujemy między innymi o wszystkich naszych akcjach promocyjnych i wyprzedażach. Jednak katalog Jula także ma duże znaczenie zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Dla wielu z nich stanowi on swoistą tradycję, natomiast my uważamy go za istotny trybik w maszynie, jaką jest Jula. Dla mnie osobiście przeglądanie papierowego katalogu to wspaniałe uczucie - mówi Karl-Johan Blank, właściciel i prezes zarządu Jula.
Jula to firma, która rozwija się w miarę zachodzących z biegiem czasu zmian. W tym roku obchodzi 35. urodziny. -
Przez ten czas przebyliśmy niezwykłą drogę i, dzięki naszym fantastycznym pracownikom, mogliśmy się stać jedną z odnoszących największe sukcesy firm handlowych w Europie. Katalog Jula towarzyszył nam niemal przez cały ten czas. W łatwy i bezproblemowy sposób można znaleźć w nim wszystkie nasze produkty. Katalog Jula to klasyk i jeden z fundamentów naszego przedsiębiorstwa - mówi Joachim Frykberg, dyrektor zarządzający Jula AB.
Z katalogiem Jula w wersji cyfrowej można zapoznać się w Internecie oraz w każdym multimarkecie Jula.
Tagi: