W październiku ubiegłego roku brytyjska marka River Island ogłosiła międzynarodowy konkurs dla blogerek. Sześć dziewczyn otrzymało proste, basicowe bluzy - zadaniem było ich spersonalizowanie i stworzenie wyjątkowego modelu. Z liczbą ponad 8 tysięcy polubień na Facebooku i Instagramie zwyciężczynią konkursu została Jessica Mercedes Kirschner. Bluzy jej projektu trafią do sprzedaży w River Island już 22 maja.
-
Strasznie się cieszę, że River Island zaprosiło mnie jako jedyną blogerkę z Polski i jedną z sześciu z całego świata, żeby coś zaprojektować. Fajnie, że to ja wygrałam ten projekt. Dzięki aktywności moich fanów zostawiliśmy w tyle konkurencję m.in. ze Stanów. Bardzo im za to dziękuję! - mówi Jessica Mercedes.
Co stanowiło inspiracje dla stworzenia bluzy?
-
Wiedziałam, że bluza będzie w sprzedaży dopiero za pół roku, dlatego przeglądałam wszystkie pokazy mody, żeby nawiązać w tym projekcie do trendów wiosennych. Bazą były kolory pastelowe, a pudrowo-różowa bluza idealnie się w to wpisała. Wypatrzyłam, że bardzo modne będą prześwity, więc stwierdziłam, że wszyję taką siatkę na poziomie rąk i bioder. Ozdobiłam też bluzę złotymi ćwiekami, które bardzo lubię i są charakterystyczne dla mojego stylu. Przy projektowaniu myślałam o tym, żebym mogła założyć bluzę i do dżinsów, ale też na jakąś wystawną imprezę. Dzięki temu jest uniwersalna – można ją założyć i na wielkie wyjście i do szkoły - argumentuje Jessica.
Bluza zaprojektowana przez Jessicę trafi do limitowanej sprzedaży już 22 maja. Promować będzie ją impreza w warszawskim klubie „Temat Rzeka”.
Tagi: