W najnowszej kampanii House sięga do codziennych elementów miejskiego życia, czerpiąc pojedyncze dźwięki i tworząc z nich wyjątkową ścieżkę muzyczną. Tym razem to zupełnie „nowa muzyka”, która towarzyszy nam na każdym kroku, a na którą często nie zwracamy uwagi. House chce to zmienić i robi to w odważny sposób, otwierając zmysły na dźwięki, które kryją za sobą nieopowiedziane historie. Koncepcja projektu „Every Sound Makes Music” podkreśla kreatywny i bezkompromisowy charakter marki, odwołując się do muzyki, z którą House jest nierozerwalnie związany.
Kampania znajdzie swoje rozwinięcie na nośnikach wielkoformatowych, w prasie, kinie oraz Internecie, gdzie poza standardowym filmem promocyjnym zobaczymy także serię krótkich klipów wprowadzających w klimat „Every Sound Makes Music”.
Zdjęcia wizerunkowe przygotował Rafał Milach, natomiast za serię filmów kampanijnych odpowiedzialny był Bart Pogoda - obaj reprezentowani przez agencję Afphoto. Stylizacja ubrań to dzieło Marty Kalinowskiej. Nad koncepcją i realizacją sesji czuwał Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z Marketingu House oraz Piotr Spodnik we współpracy z Splendid&Wise.
Wprowadzeniu do sklepów jesiennej kolekcji jak zwykle towarzyszy nowa odsłona strony internetowej House.
House konsekwentnie wspiera również wydarzenia muzyczne, w ramach których przygotował serię koncertów dużego formatu. W najbliższym czasie marka zaprasza na iFestiwal, podczas którego wystąpią Die Antwoord, Dub FX oraz Dorota Masłowska z projektem Mister D.
Tagi: